Jak dużo zależy od opony

:
21 lipca 2009, 22:15
autor: wirus1
Koledzy, dzisiaj zmieniłem gume na dwumiesięcznego dunlopa (idealna), niestety kołkowana. W oryginalnym rozmiarze takim jak fajer powinien mieć czyli 180/55/17 wcześniej miałem średnio zużytą pirelli 170/60/17. Moto ma wyczuwalnie lepsze przyspieszenie, lepiej się prowadzi, duuuużo lepiej idzie na koło z gazu, jednak gorzej przechodzi z zakrętów prawo w lewo lub lewo w prawo. Nie spodziewałem się że aż tak dużo zależy od opony.

:
21 lipca 2009, 22:32
autor: misiopajur
siemasz....z innej beczki..kto tam i na czym sie CENZURA na moto w Barcinie ostatnio?


:
21 lipca 2009, 23:00
autor: lonewolf
Ja powiem tak: wcześniej miałem Kawasaki GPZ500S i tam była z tyłu 130stka. Moto elegancko wpadało w zakręty w porównaniu do CBR900. Rozumiem, że to 2 inne maszyny kompletnie, ale wagowo chyba te motocykle wychodziły podobnie. CBR900 jest za to znowu kupę stabilniejsza jak się dziduje po prostej. Moto leci jak po sznurku... Ale chyba jednak rozmiar oponki ma tutaj duże znaczenie. CBR900 w porównaniu do tej kawy o wiele ciężej złożyć. Trzeba użyć zdecydowanie więcej siły żeby złożyć moto. O wiele łatwiej mi się manewrowało GPZtką.

:
22 lipca 2009, 10:23
autor: blazej33
180/55/17 to idealny wymiar na składanie w zakręty i lepiej już nie będzie. Jak masz problem z winklami to kłania się szlifowanie techniki.
Dla przykładu parę winkli Hondą GoldWing o wadze czołgu
http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo

:
23 lipca 2009, 07:47
autor: krolik
Dobry jest...... przejscia z lewego w prawy w takim tepie??? Daje rade
