Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 10:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

DHOLDA tuning CO OZNACZA

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

DHOLDA tuning CO OZNACZA

Post » 24 października 2009, 22:34

Witajcie.
Mam takie pytanie odnosnie tuninngu DHOLDA.
Jestem w belgii i znalazlem tu w pewnym malym komisie moto SC 33 oryginalne malowanie czarno szare z 1998r. Motocykl wizualnie igla wszystkie plastiki oryginalne malowanie (jak na moje oko). Nie odpalal przy mnie ale mowi ze pzebieg 17 000km.
I moto ma oznaczenia DHOLDA ,znalazlem inne ogloszenia motocykli mowiace ze DHOLDA jest to Belgijska firma tuningowa.Znalazlem w arhiwalnych nawet ogloszenie ze klos mial taka CBR 900 po takim tuningu.

Wiec mam pytanie:
czy ktos widzial kiedys taka HONDE po takim tuningu i czy ktos wie co ten tuning obejmuje ?
czy moc jest podniesiona i ile koni powinno takie moto miec ?
jakie dokladnie modyfikacje w silniku sa przeprowadzane przez ta firme ?

Jezeli ktos mial doczynienia lub sie orientuje to prosze o odpowiedz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 25 października 2009, 01:16

Tutaj masz info na ten temat.

http://dholda.be/

 
Posty: 26
Rejestracja: 09 października 2009, 23:37
Lokalizacja: Wojkowice
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 1996

Post » 25 października 2009, 10:22

ja na swojej hondzie mam na zadupku napis "Stauch". szukalem w internecie czegos na ten temat ale nie znalazlem zadnych konkretow. wie ktos moze co to oznacza?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 25 października 2009, 11:40

Pewnie Stachu ja katowal rotfl2:

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 25 października 2009, 22:36

Myslalem ze ktos mial doczynie z sc33 po takim tuningu (ale wkoncu tez niewiadomo co konkretnie zazyczyc sobie mogl poprzedni wlasciciel) .
Ale moze ktos jeszcze da znac.

Aha i jeszcze jedno sprzedajacy 'krzyczy' sobie 3250 euro ,wiec sie jeszcze zastanowie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 25 października 2009, 23:43

SHIT!! Za taką cenę to możesz dobre 929 kupić.

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 27 października 2009, 21:46

Ale przeciez sami (na forum) piszecie ze lepszy jest srarszy model ale w dobrym stanie.
A mi zalezy na niezawodnosci jaka posiada SC 33 w opiniach posiadaczy na forum.

No i przeciez jak ta ma 17 000 km przebiegu to mowi samo za siebie ,
a z takim przebiegiem to i 954 chyba nielatwo znalezc.

 
Posty: 26
Rejestracja: 09 października 2009, 23:37
Lokalizacja: Wojkowice
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 1996

Post » 28 października 2009, 17:18

jesli masz pewnosc ze przebieg jest realny to tak

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 28 października 2009, 17:47

Niestety ale nie wiem nic na temat firmy tuningowej z tytułu posta ale...
Jeśli Hania ma realne 17.000 to powinna mieć jeszcze oryginalny napęd i praktycznie nowe tarcze - chyba że była mocno targana. Koniecznie sprawdź czy nie była bita - malowane plastiki, stan przedniego zawieszenia, podbicia na felgach, wgniotki na ramie od uderzenia ciężarka kierownicy, często też przy glebie urywają się śrubki przykręcone od spodu do podnóżków kierowcy, oraz górne mocowania chłodnicy - od latania na gumie tez potrafią się poddać. Taki przebieg może sugerować iż sporo czasu przestała w rozsypce w warsztatach, bo w belgii chyba nikt by się nie bawił w cofanie licznika, chyba że on sam był wymieniony z jakiegoś powodu.
P.S. Nie zamienił bym mojej sc33 nawet na fabrycznie nową sc44. Jak dla mnie sprzęt jest idelany, mało pali, zap....la wystarczająco i nic się nie sypie. Nie mówię że 929 to szrot - bo tak nie jest, jest bardzo dobrym motocyklem, ale znacznie częsciej spotykam się z informacjami o jej usterkach niz w przypadku starszego modelu. Niestety ale w 2000 roku skończyły się prawdziwe japończyki, masa czujników, komputerów, exupy i temu podobne cuda muszą się czasami psuć - oczywiście to tylko moje subiektywne zdanie.


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości