Jest bardziej właściwy sposób.
Wszystko robi się super prosto i dosłownie w 5 minut.
1. Zdejmij prawą serwisówkę i odkręcić korek wlewowy od chłodnicy, odczep wężyk od zbiorniczka wyrównowawczego - zleci z niego płyn.
2. Odkręć śrubę spustową od pompy układu chłodniczego - z lewej strony silnika - odchodzi od niej kilka węży, łatwo poznać. Śruba na klucz 8 lub 10 jest w dolnej części jej pokrywy, zleci cały płyn z układu, uważaj bo ostro chluśnie
.
3. Zakręćić śrubę spustową, założyć wężyk od zbiorniczka wyrównowawczego, nalać płynu do pełna do chłodnicy i do właściwego poziomu do zbiorniczka wyr., założyć korek chłodnicy, odpalić i niech pochodzi aż załączy się wentylator.
4. Jeśli jest taka potrzeba dolać do pełna do chłodnicy i do właściwego poziomu do zbiorniczka wyr.
Kuniec, ide nakarmić pająka.