Dzisiaj jest 22 maja 2024, 11:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

mocowanie rama --silnik

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

mocowanie rama --silnik

Post » 10 marca 2008, 22:31

witam.jak w temacie,czoraj wybralem sie pod ace cafe w londynie --taka knajpka dla motomaniakow--zaczepil mnie kolo i mowi ze mial takiego matonga jak ja do niedawna .i od razu mi mowi ze mam kzywa rame.otuz w miejscu gdzie mam przykrecony crashpad niby powinna byc jakas tulejka i przez to ktos -poprzedni wlasciciel-dociagnal tak srube ze skrzywil mocowanie po prawej stronie -takie trojkatne pod glowna rama trzymajace silnik-jesli ktos sie orientuje co i jak powinno tam byc --bede wdzieczny
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 11 marca 2008, 21:07

witam tak mial racje po prawej stronie miedzy rama a silnikiem jest aluminiowa podkladka okolo 5 mm grubosci.pozdro

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2008, 22:21

Witam !
Takze potwierdzam ,ze z prawej strony jest aluminiowa podkladka/tulejka dystansowa pomiedzy rama (trojkatem) a silnikiem i jesli jej nie ma to duze prawdopodobienstwo ,ze skrzywieniu ulegnie wlasnie ten trojkat . Nie ma to wplywu na krzywizne ramy ale jej brak powoduje brak odpowedniego mocowania silnika . Poza tym po zamocowaniu crash padow wlasnie ten fragment ramy jest narazony na uszkodzenia/skrzywienia podczas upadku . Crash pad chroni owiewki ale niestety naraza na uszkodzenie rame . Sam mam zamontowane crash pady ale zastanawiam sie nad celowoscia .
---
pozdrawiam
jacek ( FireBlade 01')
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 12 marca 2008, 00:44

moto kupilem po slizgu ale lewa strona -lekko przytarta kapka od alternatora i starty crashpad-jednak cos sie przydal a mowimy o prawej stronie
wszystkie plastiki cale i bez urazu.nie wytrzymalem i polecialem i odkrecilem crasha tak jak mowiliscie trojkacik odsunal sie o 4 mm.musze dorobic cos tej grubosci.
dzieki za info .do zobaczenia na trasie
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 00:13

Skad masz pewnosc, ze te plastiki co masz alozone sa orgyginalne? A jesli rame masz krzywa, to ja zmien i nie kombinuj inaczej, bo nie wiadomo co jeszcze moze wyjsc.

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 09:19

a stad mam pewnosc ze wszystkie plastiki sa poznaczone takim nadrukiem jak auta DAT 1-DAT2 i tak dalej.w pakiecie alarmu to chyba bylo.a kupilem od pierwszego wlasciciela.z podpowiedzi widze ze jest prosta.
pozdrawiam :D
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 9
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 15:22
Lokalizacja: Tarnobrze
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 21:08

Tak a propo w temacie :D

Obrazek


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości