Strona 1 z 1

dynojet

Post: 25 marca 2008, 21:16
autor: michalek
odnośnie tematu 'na jakim tłumiku śmigacie' czy ktoś ma u siebie założony zestaw dynojet? czy faktycznie będzie dość duża różnica w mocy przy przelocie i filtrze kn? w stanach to kosztuje ok 200zl więc można by się skusić ;)

Post: 25 marca 2008, 21:40
autor: Piotrek
Mam Dynojety, filtr K&N i sportowy wydech Microna. Z takim pakietem Hondka na pewno wiecej pali, ale zbiera sie duzo lepiej niz 900 kolegi bez tego.
Pamietaj tez, ze po zalozeniu tych dodatkow trzeba wyregulowac gazniki.

Post: 25 marca 2008, 21:56
autor: tomogt
mam zalozony taki zestaw dysze+filtr+caly racingowy wydech-portki i koncowy ERION RACING wlasnie ze stanow .blady zmienil sie nie do poznania.mocy to nie wiem ile doszlo bo i tak nie wykozystam wszystkiego a na tor nie jezdze.ale moment obrotowy jest juz jako taki przy 3 tysiacach.bardzo wyczuwalna zmiana --ciagnie od samego dolu.
spalanie w miescie -10l ostra jazda
traska do 170 -5.9 mi wyszlo z soboty.-a warunki nieziemskie byly -grad.snieg,deszcz a wiatr taki ze w pochyleniu caly czas
i oczywiscie walory akustyczne dochodza bo moto oddycha wreszciepelna piersia

Post: 25 marca 2008, 22:40
autor: damian28
dyno jet daje efekt z pustym wydechem i sportowym filtrem jednak regulacja co 5tys. km jest konieczna

Post: 26 marca 2008, 00:20
autor: tomogt
hmmm
regulacja czego???przepustnic znaczy sie synchronizacja??czy zaworow bo nie kumam

Post: 26 marca 2008, 00:29
autor: damian28
synchronizacja gaznikow oczywiscie

Post: 26 marca 2008, 09:20
autor: tomogt
a to jest synchronizacja przepustnic i nie widze powodu zeby to robic czesciej niz w standarcie---chyba ze siie myle.

Post: 26 marca 2008, 10:33
autor: Piotrek
Czemu konieczna co 5 tys? Moze jasniej :roll:

Post: 26 marca 2008, 13:06
autor: crazyforfun
Polecam wszystkim KIT FACTORY PRO - do gaźników (dysze, igły sprężyny)i przeróbka airboxu na dwa stożki. Ja wcześniej latałem na przelotowym Renegade Compet. + K&N. A po zmianie w zimę, miałem trzy tyg. temu okazję przetestować i ogień !!! Poprawa niesamowita, szczególnie charakterystyki krzywej momentu...ciagnie od dołu i do tego idealnie płynnie :))

Post: 02 grudnia 2009, 22:28
autor: Mati
Ja posiadam dynojet, filtr K&N oraz wydech Micron - ścigając się z moim kolegą - posiada identyczny sprzęt ale na oryginalnych częściach (gaźniki, filtr, wydech) nie ma do mnie startu mimo, że ma założoną większą zębatkę...

Podstawową sprawą jest tutaj wydech - po wymianie na "przelotowy" motocykl zmienia się nie do poznania ;-)