fotki doszły, sprawdz kolego swojego emaila wysłałem ci fotki z mojego fajera,tabliczki znamionowej dla porównania, nr ramy i nr silnika, opisałem gdzie tego szukać. Odczytaj numery sobie z moto tak jak kolega ,,kazan'' dobrze zauwazył. na ramie i na silniku po oznaczeniu SC-jest liczba 28,33,lub inna oznaczająca model twojego moto. być moze te numery które są wpisane u ciebie w papierach są numerami silnika.Być moze poprzedni własciciel zakupił moto z uszkodzonym silnikiem, wstawił z modelu SC28 i dopiero zarejestrował, potem gdzies ktos sie pomylił i wstawił w dowód zamiast numeru ramy, nr.silnika. Z tak krótkim VIN-em czyli 13-sto cyfrowym bedziesz miał naprawde problemy aby zarejestrować pojazd. Nie wiem czy czasami w przepisach nie jest scisle okreslone ze ma byc 17 pozycji,tak mi sie cos wydaje,jak miałem praktyki w stacji diagnostycznej, ze w starszych pojazdach były nawet dobijane zera i zmieniane tabliczki znamionowe ,aby było 17 pozycji. Ale nie jestem pewien dawno to było, moze mi sie tylko tak wydawać :wink:
[ Dodano: Sob Mar 29, 2008 10:52 pm ]I jeszcze małe info na temat numeru VIN.
VIN (Vehicle Identification Number) potocznie NUMER NADWOZIA jest złożonym zestawem znaków, który zostaje nadany pojazdowi przez producenta w celu jego identyfikacji. Istnieje norma ISO 3779 - 1983, która określa treść i budowę numeru identyfikacyjnego pojazdu, dzięki czemu może zostać stworzony jednolity dla całego świata system numerów identyfikacyjnych pojazdów samochodowych.................................................... itp,itd
jesli ktos chce poczytac więcej na ten temat to tu macie link
http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0120
jest jeszcze pare fajnych rzeczy np. funkcja
sprawdz vin wpisujemy i wyskakują nam gotowe info o pojezdzie, lub
generator vin, kiedy nie mozemy odczytać wszystkich znaków w vin-ie, mozemy sobie wtedy wygenerować prawidlowy numer (teoretycznie
)