Strona 1 z 1

dławiona cbr 900

Post: 16 kwietnia 2008, 21:29
autor: ukizz
Witam.kupiłem cbr 900 sc33 z 99 roku.Była słaba i okazało sie że była zdławiona(blaszki na krućcach gazników).Po zdjeciu blaszek zrobili mi synchronizacje i czyszczenie gażników,nowe świece,filtr powietrza(w dobrym serwisie).problem jest tego typu że każda sc33 z mojego miasta jest szybsza i mocniejsza,moto wydaje sie zamulone,narazie zrobiłem nia 200 km i jestem mocno wkurzony.Jesli ktos wie co może mu dolegać piszcie.
przebieg 39000

[ Dodano: Pią Kwi 18, 2008 9:09 pm ]
zrobili mi jeszcze raz regulacje,dołozyłem k&n i jest ok

Post: 21 kwietnia 2008, 10:17
autor: BUZKA
Masz albo wersje F(francuska) albo AR(austriacka) gdzie były dławione na wałkach rozrzadu i na gaznikach.Niestety czeka Ciebie wymiana jezeli chcesz mieć pełną moc.

Post: 21 kwietnia 2008, 21:13
autor: ukizz
mam wersje''w''(moto jest z francji)

Post: 21 kwietnia 2008, 21:57
autor: BUZKA
Literka "W" jest dokladnym oznaczeniem modelu.Ale juz restrykcje na dany kraj odnośnie mocy i spalin to inna sprawa.W tym przypadku sciagnij manuala i dokładnie doczytaj co musisz wymienic.

Post: 21 kwietnia 2008, 22:40
autor: michalek
a ja mam trochę dziecinne pytanie ale szukałem w serwisówkach i stronce ale nie znalazłem czegoś co by mnie naprowadziło.. domyślam się że mam szukać literki w numerach ramy bądź silnika, a która to ma być dokładnie?

Post: 23 kwietnia 2008, 08:04
autor: BUZKA
Na gaznikach powinienieś mieć takie numerki jak "VP8".Po tych numerkach sa dwa znaki opisujac na jakich dyszach do jakiego kraju jest gaznik.