Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 07:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Alternator od 900 a 600

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Alternator od 900 a 600

Post » 15 września 2010, 16:52

Panowie, proszę o pomoc ,ponieważ kilka dni temu okazało się, że mam spalony regulator napięcia, i oczywiście alternator też, tak więc teraz jestem na etapie szukania alternatora, z którym jest krucho, a szukam używanego w dobrym stanie, natomiast z regulatorem nie ma problemu jest dostępny. Natomiast moja prośba polega na tym, abyście napisali, czy pomiędzy alternatorem z SC 33, a alternatorem z CBR 600 ( obojętnie jakiej ), jest jakaś różnica, może z któregoś modelu podejdzie, może ktoś już przerabiał ten temat, i podzieli się wiedzą, liczę na burze mózgów, za pomoc będę wdzięczny.

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 16 września 2010, 11:39

Było tu kilka tematów w tej kwestii!Alternator wraz z kołem magnesowy podejdzie ci z CBR 600 F2 lub F3!Ale musisz przekładać magneto alternator wraz z deklem!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 18 września 2010, 22:01

Dziękuję Marcinkus za podpowiedz, jako jedyny z forumowiczów podzieliłeś sie swoją wiedzą. Sądziłem, że skoro w naszych pięknych maszynach jedyną wadą są palące się alternatorki i regulatorki napięcia, to będzie więcej podpowiedzi, ale myliłem się jak widać nikt oprócz Marcinkusa nie kombinował z podpasowaniem wymienionych części od innych modeli. W dniu 26 września we Wrocławiu odbędzie się Oldtaimer bazar, i tam zamierzam zakupić zepsute części, postaram się popytać fachowców sprzedawców , czy oprócz modelu wymienionego przez Marcinkusa, do naszych wspaniałych maszyn pasują jeszcze inne alternatorki z innych modeli. Poza tym zapytam jeszcze szanownych kolegów, czy któryś przewijał alternator u fachowca oczywiście, ponieważ znalazłem post, z którego wynikało, że nie opłaca się przewijać ponieważ alter...spalił się kilka razy, a w rezultacie fachowiec oddał pieniądze, i zrezygnował z dalszych poprawek. Moim zdaniem najłatwiej było by przewinąc, jednak czy to będzie trwałe. Podzielcie się koledzy doświadczeniem, jeżeli ktoś takie coś robił.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 18 września 2010, 22:54

kliknij pomógł.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 19 września 2010, 11:23

Używanego raczej bym nie kupował.
Tu możesz kupić cały zestaw stator + rotor zamiennik za przyzwoite pieniądz jak dla mnie:
http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89 ... 867-0.html
Osobiście przewijałem alternator od kawy tu: http://www.cyklo-motorelektryk.pl/
działa bez zarzutu i jeszcze 3 miechy gwarancji dostałem jeszcze koleś mówił że tylko 3 miechy mi daje bo w crossach stator jest bardzo wysilony. za przewiniecie dałem 250zł więc się opłacało bo nowy to koszt 1800zł dopiero później znalazłem tą stronkę co podesłałem, mimo że jak na razie działa to i takk mam zamiar kupić zamiennik bo przewijane ponoć nie wytrzymują tyle co nowe.

pozdro.

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 19 września 2010, 12:11

Ja mój padł to mechanik mi powiedział w prost będzie działać lub nie będzie!I nikt tego nie zagwarantuje!A koszty przewinięcia zależą ile uzwojeń się spaliło!Ja za regulator dekiel alternator i koło magnesowe dałem 500zł, z tym że stare koło i stary dekiel sprzedałem za 250ł także koszty były niewielkie!Nigdy nie wiadomo!Jeśli będziesz kupował alternator wzrokowo go oceń czy na uzwojeniach nie ma przetarć izolacji czy nie jest ogólnie uszkodzony!Nie słyszałem aby od innej maszyny coś mogło pasować!Blady ma silnik zbliżony do F-ki nawet uszczelka pod dekiel alternatora jest taka sama!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 19 września 2010, 21:14

Dzięki Panowie ! muszę się na coś zdecydować, i będę chciał kupić używany , ale w dobrym stanie, jeżeli mi się nie uda , to przewinę.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 19 września 2010, 21:53

pisałem Ci że mam używkę i to nawet 2

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 20 września 2010, 20:30

Pękal ,jeżeli nie kupię na giełdzie, to się do ciebie zgłoszę :P


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości