acha...
-zawory 25 000 (ja przy tym przebiegu zalecam zmieniać świece)
-synchro 10 000 (nie ma aż takiej konieczności by robić po 6000)
-mycie gaźników zależy od wielu czynników (jakość wachy i pedantyczność właściciela), ale warto przy ok 30 000 ponieważ nie dysze się zapychają i nie tworzy się jakiś koszmarny osad w komorze pływakowej, czy na membranach. Najgorsze zanieczyszczenie zalega na grocie pilot screw adjuster co powoduje CENZURA składu mieszanki.
-o reszcie powie wam wasz mechanik, który powinien opiekować się waszym sprzętem, skoro dajecie mu za to pieniądze i doradzać tak, żeby robić to co niezbędne, a co zbędne, żeby odradzać...
[ Dodano: Nie Maj 25, 2008 11:06 pm ]Królik !!
Kolego jeśli miałeś robione zawory 7 000 temu i były zrobione rzeczywiście, to masz jeszcze 18 000 spokoju. Jeśli chodzi o gaźniki to wariant, który robiłem w sc33 o której pisałem był wariantem tańszym, ale się udało. Prawidłowo powinno się założyć większe dysze ponieważ nie ma regulacji na iglicach. Jeśli masz wkładkę K&N i końcówkę wydechu to najlepszym,poprawiającym znacznie kulturę pracy i parametry silnika szczególnie w niskim oraz średnim zakresie obrotów jest zestaw DYNO JET. To jak się dostroi naprawdę przynosi efekty. Założenie końcówki zawsze ciut pogorszy kulturę pracy na jałowym i wystarczy przytkać rurkę dłonią na chwilkę, by się przekonać jak po chwili się uspokaja. Jeśli zrobiłeś 7 000 km i zmieniłeś końcówkę, to regulacja gaźników jest wskazana.
[ Dodano: Nie Maj 25, 2008 11:19 pm ]Królik jak dla Ciebie to za 120 pln zrobię ful serwis gaźników i pomiary ciśnienia oleju i sprężania. Zrobię regulację składu mieszanki i powiem ogólnie jeszcze o tym co masz w swoim moto. Zapraszam gorąco do mnie
