Strona 1 z 5

Panewki cbr 900rr 96r sc33

Post: 21 marca 2011, 23:45
autor: wroclawianinek
witam dzis wkoncu rozebral mi mechanik silnik poszla panewka:) zyletki po niej zostaly;D , zdecydowalem sie na remont silnika;) zrobie szlif walu , wymienie panewki (tylko te na korbowodach 8) i do tego zaloze nowe pierscienie:) a pozniej zdam relacje ile przejechalem itd;)

Post: 22 marca 2011, 00:12
autor: pekal1
powodzenia :) Póki się nie nauczysz jezdzić dobre rozwiązanie.... Tyle że.... 8 panewek = 400zł najmarniej. Szlif wału na 1 korbowodzie , bez prostowania najmarniej 100zł. Mechanik to jeden pełny dzień roboty (od świtu do nocy) więc najmarniej 500zł (po znajomości) i olej z filtrem to już 1150zł za niepewny silnik składany na sztukę ^^ W praktyce nie zmieścisz się w 1500zł.

My przynajmniej się dowiemy ile takie silniki na prawdę żyją :)

Post: 22 marca 2011, 00:50
autor: wroclawianinek
pekal1 pisze:powodzenia :) Póki się nie nauczysz jezdzić dobre rozwiązanie.... Tyle że.... 8 panewek = 400zł najmarniej. Szlif wału na 1 korbowodzie , bez prostowania najmarniej 100zł. Mechanik to jeden pełny dzień roboty (od świtu do nocy) więc najmarniej 500zł (po znajomości) i olej z filtrem to już 1150zł za niepewny silnik składany na sztukę ^^ W praktyce nie zmieścisz się w 1500zł.

My przynajmniej się dowiemy ile takie silniki na prawdę żyją :)



szlif walu 60 zl , panewki 40 zl za sztuke czyli 8x4 = 320zl :) zmieszcze sie w 1500 a kupisz nowy silnik zrobisz rozruch a i tak nie ebdziesz wiedzial co siedzi w nim :P

[ Dodano: Wto Mar 22, 2011 12:15 am ]
sorki panewki (dwie polowki 45zl ) czyli 4 180 zl:)

Post: 24 marca 2011, 12:38
autor: roksc33
1000% ze silnik padnie po 1000km przerabialem to juz:) gwarantuje ci to

Post: 24 marca 2011, 13:35
autor: wroclawianinek
roksc33 pisze:1000% ze silnik padnie po 1000km przerabialem to juz:) gwarantuje ci to



hehe no zobacze jak to bedzie:D jutro wstawiam nowa panewke bo juz w hondzie zamowilem:P zdam relacje ile na tym przejade:D

Post: 24 marca 2011, 14:56
autor: toper-utl
Ciekawi mnie jdno, jesli robisz szlif wału, to jak dobrałeś panewki z ASo Hondy, przeciez nie ma nadwymiaru ??.

Post: 24 marca 2011, 14:57
autor: wroclawianinek
toper-utl pisze:Ciekawi mnie jdno, jesli robisz szlif wału, to jak dobrałeś panewki z ASo Hondy, przeciez nie ma nadwymiaru ??.



nie robilem szlifu walu jest dobry;) , a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow :) , jutro wstawiam ta panewke i zdam relacje:P

Post: 24 marca 2011, 14:57
autor: LOLO
Spóźniłem się z pytaniem!!! Czekamy z niecierpliwością!!

Post: 24 marca 2011, 15:13
autor: zbyszek007
wroclawianinek pisze:a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow :)

To nie są panewki nadwymiarowe a kolory są związane z klasą pasowania i tak jak napisałeś jest ich 5. Nie miałeś uszkodzonego wału czyli nie robiłeś szlifu i kupiłeś panewkę o oryginalnym wymiarze dobierając ją wg koloru i tyle. Jeśli wał był nie ruszony to taka operacja jak najbardziej zda egzamin tylko pytanie dlaczego poprzednia panewka tak dostała po dupie

Post: 24 marca 2011, 20:58
autor: wroclawianinek
zbyszek007 pisze:
wroclawianinek pisze:a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow :)

To nie są panewki nadwymiarowe a kolory są związane z klasą pasowania i tak jak napisałeś jest ich 5. Nie miałeś uszkodzonego wału czyli nie robiłeś szlifu i kupiłeś panewkę o oryginalnym wymiarze dobierając ją wg koloru i tyle. Jeśli wał był nie ruszony to taka operacja jak najbardziej zda egzamin tylko pytanie dlaczego poprzednia panewka tak dostała po dupie



no dokladnie jak piszesz , a poprzednia szlak trafil ze wzgledu na jezdzie na kole :P

Post: 07 maja 2012, 12:40
autor: Wiesiek
no i jak tam fajer chodzi jeszcze??? mam to samo i zastanawiam się co robic czy kupić nowy silnik czy naprawić tego

Post: 07 maja 2012, 21:05
autor: Yarson 954
nigdy nie wiesz jaki piec kupisz..

kup czesci i dobrego mechanika ...
u mnie w 929 panewki po remoncie, mowil jak dotzrec i dali gwarancje..i juz ponad 10tys nakrecilem i jest git:)