Dzisiaj jest 03 maja 2024, 05:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przewijanie alternatora

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwietnia 2011, 21:03
Lokalizacja: Radom
Motocykl: Honda 900RR
Rok produkcji: 1997

Przewijanie alternatora

Post » 10 kwietnia 2011, 21:11

Witam
Czy ktoś z szanownych kolegów przerabiał temat przewijania wirnika alternatora,czy to zdaje egzamin i na jak długo, czy nowe uzwojenie nie przyczyni się do jakis ewentualnych niespodzianek?ja znalazlem coś takiego http://allegro.pl/alternator-xt-cbr-gsx ... 46937.html .Proszę o opinie Z góry dzięki
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 10 kwietnia 2011, 21:36

Dobrze zrobione zdaje egzamin. Latam na przewijanym od dawna i jak porządnie nie wyglebię to nic się nie dzieje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 10 kwietnia 2011, 21:39

kolego akurat ja zajmuję się przezwajaniem silników elektrycznych, jeśli chodzi o przezwajanie wirników to nie problem jest z przezwojeniem - problem jest z wyważeniem. Jeśli firma która zajmuje się przezwajaniem wirników również je wyważa to śmiało możesz oddać sprawę w ich ręce, jeśli natomiast tylko przezwajają bez wyważania - wtedy możesz uszkodzić stojan, wirnik może wybić gniazda łożysk itp...

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 10 kwietnia 2011, 21:53

wg mnie uzwojenie alternatora przykreca sie do nieruchomej obudowy silnika , wiec nie trzeba wywazac

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 10 kwietnia 2011, 21:55

a-tomek pisze:wg mnie uzwojenie alternatora przykreca sie do nieruchomej obudowy silnika , wiec nie trzeba wywazac
racja

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 11 kwietnia 2011, 11:00

ja mam cały alternator, i to nie jeden

 
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwietnia 2011, 21:03
Lokalizacja: Radom
Motocykl: Honda 900RR
Rok produkcji: 1997

Post » 11 kwietnia 2011, 16:59

dzieki za info,alternator wysłałem do przewinięcia .dam znać jak wroci do mnie;)

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 14 kwietnia 2011, 19:12

Ja właśnie przewinąłem i poleciałem na 2 stówki, później kupiłem używany w dobrym stanie za drugie 2 stówki :P


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości