Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

tylny laciek

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 19 października 2010, 20:34
Lokalizacja: Hindenbur
Pochwały: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Rok produkcji: 1999

tylny laciek

Post » 01 czerwca 2011, 15:22

elo

obecnie konczy mi sie z tylu laciek DUNLOP D209
motonga kupilem juz z tym kpl. oponek (rok produkcji2007r.)
przód jest jeszcze dobry - chce dokupic oponke na tyl
opony strasznie dlugo sie nagrzewaja dupa na winklach nie raz mi ujezdza
mam wrazenie ze tyl jest jak klocek - i tu mój dylemat
napewno chce potorówke z tym ze mam obawe poniewaz przod d209 to oponka
szosowo sportowa a tyl bedzie typowo torowy
doradzcie czy na winklach nie bedzie takiego efektu ze tyl bedzie trzymal a przod odjezdzal

heeelppppp

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 01 czerwca 2011, 15:40

Zależy jaką oponę założysz na przód
Zależy jaką oponę założysz na tył.
Od podłoża, pogody...

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 19 października 2010, 20:34
Lokalizacja: Hindenbur
Pochwały: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Rok produkcji: 1999

Post » 01 czerwca 2011, 15:45

pekal po torze nie smigam ale przejechałem sie na motongu kumpla na tych potorówkach
i kleiły sie niesamowicie schodzilem na kolano na winklach o wiele łatwiej na jego zimnych oponkach niz na swoich rozgrzanych :dance: meczy mnie problem w zakupie 16'' na przód

myslałem o tej pirelce na tyl

http://moto.allegro.pl/180-55-17-pirell ... 27586.html

przód zostawiam co ma dunlopa d209

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 01 czerwca 2011, 18:27

A co ma temperatura laćka twojego motonoga do łatwości składania w winkle :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 19 października 2010, 20:34
Lokalizacja: Hindenbur
Pochwały: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Rok produkcji: 1999

Post » 01 czerwca 2011, 18:36

blazej33 nie "strugaj chopka" tyko doradz heee
nie pytam o temp. tylko o opnke
a co do niedogrzanej oponki nie mow mi ze nigdy przy zamykaniu opny lekko slidem
nie poszles ???

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 03 czerwca 2011, 08:50

zainteresuje sie road-smartem od dunlopa...
zjezdzilem juz trzy komplety, na trasie, w stuncie i na torze... wszedzie dawaly rade.
opona dwuskladnikowa no i jest 16 na przod.

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 19 października 2010, 20:34
Lokalizacja: Hindenbur
Pochwały: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Rok produkcji: 1999

Post » 03 czerwca 2011, 16:17

roadsmarty miałem w cbr 600 f2
oponki dobre nie znikały za szybko boki miekie
ale doczytałem ze qualifier II sa ulepszeniem roadsmartów

ale nie ma tematu musze kupić nie stety CENZURA kpl. tył przód nie wiem jakim

cudem wywaliło mi bąbla na gumie z przodu dzisiaj
zadnych dziur , krawezników nie zaliczyłem a tu taki ZONK'
Załączniki
BOK.jpg
BOK2.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 03 czerwca 2011, 17:33

co do "zasady" to zazwyczaj zakłada się przód soft a tył medium, więc torówka na tył, a na przód street odpada. Skoro kupujesz jednak komplet, to temat jest na forum omówiony i na pewno coś znajdziesz :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 19 października 2010, 20:34
Lokalizacja: Hindenbur
Pochwały: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Rok produkcji: 1999

Post » 03 czerwca 2011, 17:44

błazej i o taką odp mi chodzilo temat do zamkniecia dzieki

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2011, 12:23

kolego, na zdjeciu Twojej przednie opony widac, ze jeszcze masz tam kilometry do zamkniecia opony, wiec chyba zbyt agresywnie po winklach nie latasz... nie szkoda Ci szmalcu na jakies super wypasione opony skoro i tak ich nie wykorzystasz...?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 07 czerwca 2011, 13:03

ja rowniez zjezdzilem na tyle dwa roadsmarty w F3 i bylem bardzo zadowolony z gumowaniem starczyly mi prawie noweczka byla na okolo 4500km

a co do bąbla kumplowi stalo sie identycznie tyle ze continental sport attack az tarlo o blotnik jak upuscil i znowu napompowal delikatnie to pękła, a nie pamieta zeby w jakas konkretną dziurę wpadl, troche kiszka coś za slabe te opony, trzeba chyba metzelery kupowac one maja stalową siatkę chociaz te pewnie tez

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 07 czerwca 2011, 13:11

tą z guzem masz od nowości? czy używka? guzy potrafią wyjść nawet kilka miesięcy po uderzeniu. często jest tak że się później tego już nie pamięta
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość