Strona 1 z 2

tylny laciek

Post: 01 czerwca 2011, 15:22
autor: ralf91
elo

obecnie konczy mi sie z tylu laciek DUNLOP D209
motonga kupilem juz z tym kpl. oponek (rok produkcji2007r.)
przód jest jeszcze dobry - chce dokupic oponke na tyl
opony strasznie dlugo sie nagrzewaja dupa na winklach nie raz mi ujezdza
mam wrazenie ze tyl jest jak klocek - i tu mój dylemat
napewno chce potorówke z tym ze mam obawe poniewaz przod d209 to oponka
szosowo sportowa a tyl bedzie typowo torowy
doradzcie czy na winklach nie bedzie takiego efektu ze tyl bedzie trzymal a przod odjezdzal

heeelppppp

Post: 01 czerwca 2011, 15:40
autor: pekal1
Zależy jaką oponę założysz na przód
Zależy jaką oponę założysz na tył.
Od podłoża, pogody...

Post: 01 czerwca 2011, 15:45
autor: ralf91
pekal po torze nie smigam ale przejechałem sie na motongu kumpla na tych potorówkach
i kleiły sie niesamowicie schodzilem na kolano na winklach o wiele łatwiej na jego zimnych oponkach niz na swoich rozgrzanych :dance: meczy mnie problem w zakupie 16'' na przód

myslałem o tej pirelce na tyl

http://moto.allegro.pl/180-55-17-pirell ... 27586.html

przód zostawiam co ma dunlopa d209

Post: 01 czerwca 2011, 18:27
autor: blazej33
A co ma temperatura laćka twojego motonoga do łatwości składania w winkle :mrgreen:

Post: 01 czerwca 2011, 18:36
autor: ralf91
blazej33 nie "strugaj chopka" tyko doradz heee
nie pytam o temp. tylko o opnke
a co do niedogrzanej oponki nie mow mi ze nigdy przy zamykaniu opny lekko slidem
nie poszles ???

Post: 03 czerwca 2011, 08:50
autor: adaśko
zainteresuje sie road-smartem od dunlopa...
zjezdzilem juz trzy komplety, na trasie, w stuncie i na torze... wszedzie dawaly rade.
opona dwuskladnikowa no i jest 16 na przod.

Post: 03 czerwca 2011, 16:17
autor: ralf91
roadsmarty miałem w cbr 600 f2
oponki dobre nie znikały za szybko boki miekie
ale doczytałem ze qualifier II sa ulepszeniem roadsmartów

ale nie ma tematu musze kupić nie stety CENZURA kpl. tył przód nie wiem jakim

cudem wywaliło mi bąbla na gumie z przodu dzisiaj
zadnych dziur , krawezników nie zaliczyłem a tu taki ZONK'

Post: 03 czerwca 2011, 17:33
autor: blazej33
co do "zasady" to zazwyczaj zakłada się przód soft a tył medium, więc torówka na tył, a na przód street odpada. Skoro kupujesz jednak komplet, to temat jest na forum omówiony i na pewno coś znajdziesz :one:

Post: 03 czerwca 2011, 17:44
autor: ralf91
błazej i o taką odp mi chodzilo temat do zamkniecia dzieki

Post: 07 czerwca 2011, 12:23
autor: adaśko
kolego, na zdjeciu Twojej przednie opony widac, ze jeszcze masz tam kilometry do zamkniecia opony, wiec chyba zbyt agresywnie po winklach nie latasz... nie szkoda Ci szmalcu na jakies super wypasione opony skoro i tak ich nie wykorzystasz...?

Post: 07 czerwca 2011, 13:03
autor: maciekx
ja rowniez zjezdzilem na tyle dwa roadsmarty w F3 i bylem bardzo zadowolony z gumowaniem starczyly mi prawie noweczka byla na okolo 4500km

a co do bąbla kumplowi stalo sie identycznie tyle ze continental sport attack az tarlo o blotnik jak upuscil i znowu napompowal delikatnie to pękła, a nie pamieta zeby w jakas konkretną dziurę wpadl, troche kiszka coś za slabe te opony, trzeba chyba metzelery kupowac one maja stalową siatkę chociaz te pewnie tez

Post: 07 czerwca 2011, 13:11
autor: Ezio
tą z guzem masz od nowości? czy używka? guzy potrafią wyjść nawet kilka miesięcy po uderzeniu. często jest tak że się później tego już nie pamięta