Strona 1 z 2

sc28/sc33 jak z gaznikami?

Post: 25 czerwca 2008, 23:41
autor: Tomek RR
Witam wszystkich i prosze o porade.Chce kupić silnik z sc 33 i wlozyć do sc28 czytalem juz ze podejdzie i mozna tak zrobic ale nie wiem jak jest wtedy z gaznikami czy moge zostawic stare z sc 28 czy rowniez musze kupic nowe?

Post: 26 czerwca 2008, 08:04
autor: BUZKA
Osobiście nie testowałem takiej sztuczki,ale zgodnie ze sztuką to trzeba wstawić gazniki oryginalne.No a jak założysz oryginalne to jestes pewny że masz 100% mocy.A z drugiej strony to może i na starych działać..

Post: 26 czerwca 2008, 15:12
autor: Tomek RR
na moc to ja i z sc28 nie narzekalem dzieki za odpowiedz.A jak bedzie z instalacja wszystko sie podepnie elegancko i wtyczki pacuja te same,czy trzeba bedzie kombinowac cos?lub jakies inne kombinacje lub utrudnienia napotkam przy zmianie silnika branego z nowszego rocznika?

Post: 26 czerwca 2008, 15:34
autor: BUZKA
Ten temat juz gdzies był i z tego co pamietam to na gaznikach do SC33 masz dodatkowo potencjometr polożenia przepustnicy,odwrócone biegi i predkość w SC33 jest brana z skrzyni,a nie z koła.A pozatym w SC28 masz pompe paliwa..

Post: 26 czerwca 2008, 17:03
autor: Tomek RR
Własnie nie moglem znalezc tego tematu,czyli czekaja mnie oprócz silnika inne wydatki.Ja mam rocznik 94 a w nim również juz jest predkosc ze skrzyni brana a z 93 rocznika masz racje jest z kola.Martwi mnie ta instalacja elektryczna czy wszystko spasuje i bedzie dzialac ,wie ktoś ? Pozdrawiam. :?:

Post: 28 czerwca 2008, 09:21
autor: MadPawel
Kumpel ostatnio zakladal silnik z sc33 do sc 28 ,wszystko pasuje i chodzi na gaznikach od sc 28.trezba tylko zatkac bodajze przewod od podcisnienia co w sc 33 idzie do kranika.
ps. tez bede u siebie zakladal silnik sc 33 tylko narazie szukam i nie ma ....
A eletryka sprowadza sie do podlaczenia przewodow od alternatora .impulsatora ,czujnika cisnienia oleju i czujnika biegu jałowego, wszystkie kostki pasuja żadna filozofia :D powodzenia!

Post: 29 czerwca 2008, 09:43
autor: Tomek RR
no to fajnie ze pasuja ale mnie nie strasz ze nie ma silnika bo sam lada dzien bede kupowal bo zajebalem silnik juz drugi w ciagu paru miesiecy a na kole nie jezdze nowy olej i zawsze rozgrzewam przed jazda silnik.A takie wytrzymale niby sa te motocykle

Post: 29 czerwca 2008, 14:02
autor: fabiq
Tomek RR, rzeznik :D

Post: 29 czerwca 2008, 14:29
autor: Tomek RR
juz sie koledzy ze mnie smieja mowia ze jak chcesz sprawdzic motor to daj go mnie i jak ja go nie zajade to dobra maszyna :D

Post: 29 czerwca 2008, 20:08
autor: fabiq
Tomek RR, spokojnie ja tez juz jednego zakatowalem, a teraz do katowania mam drugi motocykl a bladziak sluzy jedynie do CENZURA na dwoch kolach, czasem mi sie zdarzy pociagnac piona ale to naprawde rzadko - wole katowac kawasaki-hujaki :D

Post: 09 maja 2010, 19:01
autor: tomhagen
ja mam sc29 z silnikiem sc33 i z lewej strony gaźnika jest 'throttle sensor', czy ktoś mi powie do czego on służy i dlaczego wtyczka dynda luźno skoro wszystko działa ? :okulary2:

Post: 10 maja 2010, 00:09
autor: pekal1
W sc33 dołożony był chyba czujnik położenia przepustnicy i to od niego wtyczka.
Ale ja się nie znam :)