Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ocenianie ogłoszeń z internetu - SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 lutego 2008, 03:18
Lokalizacja: poznan
Motocykl: franek blady sc 33
Rok produkcji: 0

zna ktos??

Post » 28 lutego 2008, 01:46

witam jak wiecie poszukuje ladnego fajera i dzis znalazlem to ogloszenie
http://moto.allegro.pl/item320084988_ho ... 00_rr.html
i stad moje pytanie czy zna ktos to moto ?? i czy mozecie powiedziec na co szczegolnie zwrucic uwage przy ogledzinach ?? z gory dzieki za pomoc

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 28 lutego 2008, 10:49

Mam identycznego tylko w troche mocniejszym oryginale i z mniejszym przebiegiem.Ogólnie na co ja przy kupnie nie zwróciłem uwagi to to że miałem połamane wewnetrzne wypełnienia.Ogólnie jedno jest już dziwne ze rama jest polerowana co może znaczyć że już leżał.Przy zegarach jest miejsce mocowana reflektora do stelaża i jeżeli to jest ułamane to na 100% leżał.Na prawej stronie masz na deklu małe przyszlifowanie co może też być ciekawe.Albo mi sie wydaje albo dziwnie swiatło pada ale na zbiorniku są małe wgniecenia.No i podstawa rozpedz go do 150KM/H i sprawdz czy tarcze nie biją bo pózniej może być lipa.No i manetka gazu powinna lekko łazić bo jak kładziesz go na prawo to czasem sie łamie i pózniej czesto ciezko lata.Nie przejmuj sie takimi rzeczami jak szum w silniku zmieniajacy sie przy wciskaniu sprzegła,to jest normalne w każdym CBR.No i jak go rozgrzejesz to przy złażeniu z obrotów może czasem zakłapać zaworami ale oby nie za głośno.Z góry masz wypełnienia na nieoryginalnych śrubach mocowane do czachy.Dobra starczy bo go jeszcze nie kupisz.Ale i tak jest to troche drogo bo ja rok temu dałem za takiego 15tys ale z 3krotnie mniejszym przebiegiem i w lepszym stanie.Pozdrawiam.
WWW.MOTOBRACIA.PL
You can't fuck with

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 lutego 2008, 03:18
Lokalizacja: poznan
Motocykl: franek blady sc 33
Rok produkcji: 0

Post » 28 lutego 2008, 17:31

ooo dzieki za cenne informacje
dzwieki silnika to moja muzyka " 0 Rh+"

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 28 lutego 2008, 22:38

taki jak moj .tylko troszke przybajezony.stargoj z 2 klosie i bierz jesli z silnikiem wszystko oki
martwi troche ta polerowana rama --najczesciej z polerka lub malowana rama sa po przejsciach ja omijalem takie ogloszenia jak szukalem moja lale ,ale to tylko moje zdanie
pozdro tomek
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 lutego 2008, 03:18
Lokalizacja: poznan
Motocykl: franek blady sc 33
Rok produkcji: 0

Post » 29 lutego 2008, 00:54

generalnie masz racje tylko ze jak zrobili polerke i nie bedzie widac zadnych sladow to to znaczy ze nic powaznego to nie bylo skoro zeszlo od zwyklej polerki jutro prawdopodobnie jade go obejrzec na zywo wiecej jak 13,000 za niego napewno nie dam
dzwieki silnika to moja muzyka " 0 Rh+"

 
Posty: 25
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 19:46
Lokalizacja: Marklowic
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 96r
Rok produkcji: 0

Post » 29 lutego 2008, 19:42

polerką bym się nieprzejmował, ja kupiłem fajera w oryginale i sam polerowałem wyłącznie dla wyglądu. Pozdrawiam.
marblade

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 lutego 2008, 03:18
Lokalizacja: poznan
Motocykl: franek blady sc 33
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2008, 19:07

wiec tak ogladalem tego fajera moto nosi normalne slady uzytkowania czyli kilka rysek w roznych miejscach nic specjalnego ma 2 wgniecienia na baku pierwsze po stronie lewej ( podobno sie przeewrucil na postoju ) od tej wywrotki pekl tez tylni zadupek jest nowy i pomalowany w kolor moto wgniecenie po prawej stronie zrobili zlodzieje jak ja ukradli pozatym wszystko ok nie widac zadnych sladow od szlifu czy dzwona moto bezwypadkowe przejechalem sie nim silnik wkreca sie ladniesprzeglo ok biegi tez nic nie wyskakuje ladnie zmienia. tylko jak stal sobie na wolnych obrotach to tak jakos dziwnie chodzil wskazowka od obrotow faluje obroty podskakuja i opadaja rozrzal sie do 87 stopni wylaczone ssanie i nadal chodzi tak nierowno niespokojnie ale nie slychac zadnych dziwnych niepokojacych dzwiekow . jak mialem cbr 600 f2 to chodzila zupelnie inaczej wskazowka nie miala prawa drgonac rowniutko cichutko sobie pracowala. a ten taki jakis niespokojny lataja mu te obroty jakos cos mi nie pasuje koles twierdzi ze one tak czhodza normalnie :?

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2008, 20:20

moja ma dynojety i filtr KN i chodzi nierowno na wolnych tzn tak jakby miala lekko wyccagniete ssanie ,nie pracuje tak brrrrrrrrrrrrrrr tylko tak brym brym brym ale w niccym to nie przeszkadza
pozdrom Tomek
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 04 marca 2008, 21:58

To jest chyba standard w bladych sc 33 że obroty lekko falują nawet i na rozgrzanym silniku - u mnie jest od 1.2 do 1.4 tys. obr. i nie ma równego brrr brrr :wink:

 
Posty: 11
Rejestracja: 25 lutego 2008, 03:18
Lokalizacja: poznan
Motocykl: franek blady sc 33
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2008, 23:40

mu tak lataly miedzy 1000 a 1800 bez saania i chodzi tak : bry bry brymmm bry br y brymmmmyym bry brym doslownie w porownaniu do tej starej f2 to kultura pracy tego fajera to skandal normalnie tamta mi tak pieknie mruczala :D
dzwieki silnika to moja muzyka " 0 Rh+"

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 05 marca 2008, 00:15

Miedzy 1000 a 1800 to spora roznica. Male drgania to normalne przy sportowym wydechu czy dynojetach a wieksze czasem wystarczy zrobic synchro i po klopocie wiec jesli z reszta jest wszystko ok to nie masz sie co przejmowac

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2008, 09:11

Z tymi obrotami to może być troche lipa i uwazaj.Ja bym sie zastanowił bo może już cierpieć na brak kompresji na jednym cylindrze i kulawo chodzic.Może być tak żę tylko świece i synchro do zrobienia jest i bedzie ok.
You can't fuck with

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości