Strona 1 z 62

zna ktos??

Post: 28 lutego 2008, 01:46
autor: zt_michu
witam jak wiecie poszukuje ladnego fajera i dzis znalazlem to ogloszenie
http://moto.allegro.pl/item320084988_ho ... 00_rr.html
i stad moje pytanie czy zna ktos to moto ?? i czy mozecie powiedziec na co szczegolnie zwrucic uwage przy ogledzinach ?? z gory dzieki za pomoc

Post: 28 lutego 2008, 10:49
autor: BUZKA
Mam identycznego tylko w troche mocniejszym oryginale i z mniejszym przebiegiem.Ogólnie na co ja przy kupnie nie zwróciłem uwagi to to że miałem połamane wewnetrzne wypełnienia.Ogólnie jedno jest już dziwne ze rama jest polerowana co może znaczyć że już leżał.Przy zegarach jest miejsce mocowana reflektora do stelaża i jeżeli to jest ułamane to na 100% leżał.Na prawej stronie masz na deklu małe przyszlifowanie co może też być ciekawe.Albo mi sie wydaje albo dziwnie swiatło pada ale na zbiorniku są małe wgniecenia.No i podstawa rozpedz go do 150KM/H i sprawdz czy tarcze nie biją bo pózniej może być lipa.No i manetka gazu powinna lekko łazić bo jak kładziesz go na prawo to czasem sie łamie i pózniej czesto ciezko lata.Nie przejmuj sie takimi rzeczami jak szum w silniku zmieniajacy sie przy wciskaniu sprzegła,to jest normalne w każdym CBR.No i jak go rozgrzejesz to przy złażeniu z obrotów może czasem zakłapać zaworami ale oby nie za głośno.Z góry masz wypełnienia na nieoryginalnych śrubach mocowane do czachy.Dobra starczy bo go jeszcze nie kupisz.Ale i tak jest to troche drogo bo ja rok temu dałem za takiego 15tys ale z 3krotnie mniejszym przebiegiem i w lepszym stanie.Pozdrawiam.
WWW.MOTOBRACIA.PL

Post: 28 lutego 2008, 17:31
autor: zt_michu
ooo dzieki za cenne informacje

Post: 28 lutego 2008, 22:38
autor: tomogt
taki jak moj .tylko troszke przybajezony.stargoj z 2 klosie i bierz jesli z silnikiem wszystko oki
martwi troche ta polerowana rama --najczesciej z polerka lub malowana rama sa po przejsciach ja omijalem takie ogloszenia jak szukalem moja lale ,ale to tylko moje zdanie
pozdro tomek

Post: 29 lutego 2008, 00:54
autor: zt_michu
generalnie masz racje tylko ze jak zrobili polerke i nie bedzie widac zadnych sladow to to znaczy ze nic powaznego to nie bylo skoro zeszlo od zwyklej polerki jutro prawdopodobnie jade go obejrzec na zywo wiecej jak 13,000 za niego napewno nie dam

Post: 29 lutego 2008, 19:42
autor: marblade
polerką bym się nieprzejmował, ja kupiłem fajera w oryginale i sam polerowałem wyłącznie dla wyglądu. Pozdrawiam.

Post: 04 marca 2008, 19:07
autor: zt_michu
wiec tak ogladalem tego fajera moto nosi normalne slady uzytkowania czyli kilka rysek w roznych miejscach nic specjalnego ma 2 wgniecienia na baku pierwsze po stronie lewej ( podobno sie przeewrucil na postoju ) od tej wywrotki pekl tez tylni zadupek jest nowy i pomalowany w kolor moto wgniecenie po prawej stronie zrobili zlodzieje jak ja ukradli pozatym wszystko ok nie widac zadnych sladow od szlifu czy dzwona moto bezwypadkowe przejechalem sie nim silnik wkreca sie ladniesprzeglo ok biegi tez nic nie wyskakuje ladnie zmienia. tylko jak stal sobie na wolnych obrotach to tak jakos dziwnie chodzil wskazowka od obrotow faluje obroty podskakuja i opadaja rozrzal sie do 87 stopni wylaczone ssanie i nadal chodzi tak nierowno niespokojnie ale nie slychac zadnych dziwnych niepokojacych dzwiekow . jak mialem cbr 600 f2 to chodzila zupelnie inaczej wskazowka nie miala prawa drgonac rowniutko cichutko sobie pracowala. a ten taki jakis niespokojny lataja mu te obroty jakos cos mi nie pasuje koles twierdzi ze one tak czhodza normalnie :?

Post: 04 marca 2008, 20:20
autor: tomogt
moja ma dynojety i filtr KN i chodzi nierowno na wolnych tzn tak jakby miala lekko wyccagniete ssanie ,nie pracuje tak brrrrrrrrrrrrrrr tylko tak brym brym brym ale w niccym to nie przeszkadza
pozdrom Tomek

Post: 04 marca 2008, 21:58
autor: Tylik
To jest chyba standard w bladych sc 33 że obroty lekko falują nawet i na rozgrzanym silniku - u mnie jest od 1.2 do 1.4 tys. obr. i nie ma równego brrr brrr :wink:

Post: 04 marca 2008, 23:40
autor: zt_michu
mu tak lataly miedzy 1000 a 1800 bez saania i chodzi tak : bry bry brymmm bry br y brymmmmyym bry brym doslownie w porownaniu do tej starej f2 to kultura pracy tego fajera to skandal normalnie tamta mi tak pieknie mruczala :D

Post: 05 marca 2008, 00:15
autor: RudiszRR
Miedzy 1000 a 1800 to spora roznica. Male drgania to normalne przy sportowym wydechu czy dynojetach a wieksze czasem wystarczy zrobic synchro i po klopocie wiec jesli z reszta jest wszystko ok to nie masz sie co przejmowac

Post: 06 marca 2008, 09:11
autor: BUZKA
Z tymi obrotami to może być troche lipa i uwazaj.Ja bym sie zastanowił bo może już cierpieć na brak kompresji na jednym cylindrze i kulawo chodzic.Może być tak żę tylko świece i synchro do zrobienia jest i bedzie ok.