Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 23:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Redukcja biegów podczas postoju

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Redukcja biegów podczas postoju

Post » 28 lipca 2008, 13:46

witam

Jestem posiadaczem CBR 900RR z 98 roku zastanawia mnie kwestia zrzucania (redukowania ) biegów podczas postoju. Podczas jazdy jest wszystko OK, jednak jesli sie zatrzymam i mam na przykład 6 bieg to zeby wrzucic na luz muszę po każdym biegu delikanie ruszyć motocyklem lub delikatnie puscic sprzegło. Czy to normalne, a jeśli nie co moze być tego przyczyną ??? Jak jest u was ???

Oczywiscie zawsze zrzucam biegi podczas hamowania i jest wszystko cacy , tylko zastanaiwa mnie czemu podczas postoju jest taki problem z redukcją biegów ?? .

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 lipca 2008, 14:31
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBR SC33, CBR PC23, XT 43F
Rok produkcji: 0

Post » 28 lipca 2008, 15:29

Bo skrzynia jest kłowa i wałki muszą się względem siebie obracać, w przeciwnym wypadku kły zamiast się "zazębić" (średnio dobrane słowo ;)) będą o siebie klikać i se możesz próbować zbić bieg przez 3 godziny a i tak nie wejdzie :mrgreen:

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 28 lipca 2008, 17:21

Prawda jest taka i jednya, ze podczas postoju to normalna sprawa i nie ma co sie silowac ze skrzynia tylko zbijac biegi grzecznie podczas hamowania :wink:

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 lipca 2008, 18:09

Chłopaki wszystko pieknie wyjaśnili... I tak niech zostanie

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 28 lipca 2008, 18:25

A ja mialem kiedys tez o to zapytac i myslalem ze cos ze skrzynia, ale sam doszedlem ze trzeba po prostu zwalniac i redukowac he he

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 lipca 2008, 21:10

skrzynia niesynchronizowana zazębiona permanentnie. Nauczy Cię praktyka lub koledzy w temacie :wink: Jak Ci się udaje na 6 do skrzyżowania dotrzeć i zatrzymać :roll:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 28 lipca 2008, 23:07

heh,, wiedziałem ze to sie tak skonczy..

Jak juz napisałem napoczatku nie zatrzymuje moto na wysokich biegach, maks to 2, i w tym przypadku jest wszystko ok, jednak ostatnio miałem delikatne awaryjne hamowanie i nie za bardzo miałem czas zeby bawic sie w redukowanie biegów, i zostało bodaj na 4-ce - własnie wtedy zauwazyłem ze bez bujniecia moto nie da rady zredukowac,
Pytanie zadałem tylko i wyłącznie w celu porównania mojego sprzeta do innych podobnych. Nie uznaje jakich kolwiek technicznych niedociagniec w moto - po prostu musi cykac jak fabryka nakazała.

dzieki wielkie za odpowiedzi
temat do zamkniecia.


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości