Dzisiaj jest 16 czerwca 2025, 00:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaka prosta kierownica?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 03 listopada 2011, 00:01
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: honda fireblade 900rr
Rok produkcji: 98

jaka prosta kierownica?

Post » 07 grudnia 2011, 23:54

witam.mam pytanie...zmieniam kierownice na prosta i nie wiem czy kupowac stalowa czy aluminiowa?ile trzeba wydac?i jaka dlugosc?

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 08 grudnia 2011, 00:27

JEDYNY SŁUSZNY WYBÓR TO :

RENTHAL FAT BAR 28.6 -- ok 350zł NIEZNISZCZALNA !

http://allegro.pl/kierownica-renthal-fa ... 36869.html

...jak masz mniej kapuchy to wybierz japoński zamiennik ZETA --240zł

http://allegro.pl/zeta-kierownica-sx3-t ... 54295.html


obie kiery mam w crossach i dają rade!

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 grudnia 2011, 07:35

ale do nich będzie musiał zmieniać również manetki a to dodatkowy koszt
wstawiasz prosta kiere żeby było wygodniej jeździć czy moto do stuntu przerabiasz ? jeśli dla wygody to wystarczy ci ta kiera
http://moto.allegro.pl/trw-lucas-kierow ... 38686.html
jesli nie zmieniasz górnej półki pod kiere to wieżyczki dostaniesz u mnie jak by co ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 sierpnia 2011, 12:19
Lokalizacja: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 08 grudnia 2011, 09:24

Czy prosta kierownica wpływa na prowadzenia fajera ?:) Chodzi mi o to czy poprawia tylko komfort, czy może jakoś pogarsza sterowanie ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 08 grudnia 2011, 10:01

tu masz kiery do drogówek http://www.trwmoto.com/lenker , a tu masz kiery do MX http://dealer.zap-technix.org/shop/inde ... =191_35_36

wszystko dostępne w Polsce , importerem jest InterMotors

a po taniości chińszczyzna jest tu http://www.bikeit.co.uk/bikeit2011/inde ... /42/zoomed

wieżyczki bez problemu też kupisz : http://dealer.zap-technix.org/shop/prod ... ts_id=1795
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 08 grudnia 2011, 16:11

Swego czasu wstawiłem go GSXR1100 kiere z Louis-a, najtańsza jaka była. Poprawiło to znacznie pozycję na motorze, w zakrętach było trochę gorzej ale bez tragedii, no i wiało mocnej. Przy zmianie kierownicy musiałem założyć dłuższe przewody hamulcowe, sprzęgła i linkę gazu. Do codziennej jazdy nie ma sensu kupować nic droższego. Do stuntu do już inna historia.
No speed limit, no police - no FUN :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 08 grudnia 2011, 16:16

talaś pisze:Czy prosta kierownica wpływa na prowadzenia fajera ?:) Chodzi mi o to czy poprawia tylko komfort, czy może jakoś pogarsza sterowanie ?

komfort jest taki ze pozycja jest bardziej turystyczna i tu jak to woli ale przy prostej kierownicy jest większe prawdopodobieństwo szimy .

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 08 grudnia 2011, 21:15

lepiej sie lata na prostej na gumie i moto wydje sie lzejsze,ale tak pozatym to wolałem połowki :P

 
Posty: 3
Rejestracja: 03 listopada 2011, 00:01
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: honda fireblade 900rr
Rok produkcji: 98

jaka prosta kierownica?

Post » 09 grudnia 2011, 23:40

w sumie duzo latam na gumie jakies stopie tez probuje wiec mozna powiedziec ze poczatki stuntu?to jaka wtedy kierownie?trzeba wiecej wydac?a stalowa czy aluminiowa?

[ Dodano: Pią Gru 09, 2011 10:41 pm ]
aha kupilem gorna polke z wierzyczkami wiec tylko kierownice potrzebuje

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 10 grudnia 2011, 00:35

kolego kup aluminiową, ja miałem w swojej stunt kupie najtańszą chińszczyzne i jeźdiło
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 10 grudnia 2011, 11:02

Nie polecam taniej chinszczyzny bo jesli robisz porzadne napedzane i ci taka CENZURA to kaplica a zdazały sie ludzia takie przypadki ;) , ja u siebie w stunt kupie sc33 miałem reikona i byłem mega zadowolony bo tylko raz mi sie zgieła po porzadnej glebie (moto wpadło do rowu) i kiera była tylko minimalnie walnieta,latałem na niej dalej.

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 10 grudnia 2011, 14:00

Panowie proste . Do napierdalanki i napędzaniu sie na kapciu tylko coś markowego. Do preclowania i wyglądu chinol :diabel2:

Ze swojej strony mogę polecić wyroby Magury , Reikona i Tomaselli.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości