Strona 1 z 2

jaka prosta kierownica?

Post: 07 grudnia 2011, 23:54
autor: sowa
witam.mam pytanie...zmieniam kierownice na prosta i nie wiem czy kupowac stalowa czy aluminiowa?ile trzeba wydac?i jaka dlugosc?

Post: 08 grudnia 2011, 00:27
autor: misiopajur
JEDYNY SŁUSZNY WYBÓR TO :

RENTHAL FAT BAR 28.6 -- ok 350zł NIEZNISZCZALNA !

http://allegro.pl/kierownica-renthal-fa ... 36869.html

...jak masz mniej kapuchy to wybierz japoński zamiennik ZETA --240zł

http://allegro.pl/zeta-kierownica-sx3-t ... 54295.html


obie kiery mam w crossach i dają rade!

Post: 08 grudnia 2011, 07:35
autor: Max_929
ale do nich będzie musiał zmieniać również manetki a to dodatkowy koszt
wstawiasz prosta kiere żeby było wygodniej jeździć czy moto do stuntu przerabiasz ? jeśli dla wygody to wystarczy ci ta kiera
http://moto.allegro.pl/trw-lucas-kierow ... 38686.html
jesli nie zmieniasz górnej półki pod kiere to wieżyczki dostaniesz u mnie jak by co ;)

Post: 08 grudnia 2011, 09:24
autor: talaś
Czy prosta kierownica wpływa na prowadzenia fajera ?:) Chodzi mi o to czy poprawia tylko komfort, czy może jakoś pogarsza sterowanie ?

Post: 08 grudnia 2011, 10:01
autor: fabiq
tu masz kiery do drogówek http://www.trwmoto.com/lenker , a tu masz kiery do MX http://dealer.zap-technix.org/shop/inde ... =191_35_36

wszystko dostępne w Polsce , importerem jest InterMotors

a po taniości chińszczyzna jest tu http://www.bikeit.co.uk/bikeit2011/inde ... /42/zoomed

wieżyczki bez problemu też kupisz : http://dealer.zap-technix.org/shop/prod ... ts_id=1795

Post: 08 grudnia 2011, 16:11
autor: gargamel
Swego czasu wstawiłem go GSXR1100 kiere z Louis-a, najtańsza jaka była. Poprawiło to znacznie pozycję na motorze, w zakrętach było trochę gorzej ale bez tragedii, no i wiało mocnej. Przy zmianie kierownicy musiałem założyć dłuższe przewody hamulcowe, sprzęgła i linkę gazu. Do codziennej jazdy nie ma sensu kupować nic droższego. Do stuntu do już inna historia.

Post: 08 grudnia 2011, 16:16
autor: walek809
talaś pisze:Czy prosta kierownica wpływa na prowadzenia fajera ?:) Chodzi mi o to czy poprawia tylko komfort, czy może jakoś pogarsza sterowanie ?

komfort jest taki ze pozycja jest bardziej turystyczna i tu jak to woli ale przy prostej kierownicy jest większe prawdopodobieństwo szimy .

Post: 08 grudnia 2011, 21:15
autor: Tower
lepiej sie lata na prostej na gumie i moto wydje sie lzejsze,ale tak pozatym to wolałem połowki :P

jaka prosta kierownica?

Post: 09 grudnia 2011, 23:40
autor: sowa
w sumie duzo latam na gumie jakies stopie tez probuje wiec mozna powiedziec ze poczatki stuntu?to jaka wtedy kierownie?trzeba wiecej wydac?a stalowa czy aluminiowa?

[ Dodano: Pią Gru 09, 2011 10:41 pm ]
aha kupilem gorna polke z wierzyczkami wiec tylko kierownice potrzebuje

Post: 10 grudnia 2011, 00:35
autor: fabiq
kolego kup aluminiową, ja miałem w swojej stunt kupie najtańszą chińszczyzne i jeźdiło

Post: 10 grudnia 2011, 11:02
autor: Tower
Nie polecam taniej chinszczyzny bo jesli robisz porzadne napedzane i ci taka CENZURA to kaplica a zdazały sie ludzia takie przypadki ;) , ja u siebie w stunt kupie sc33 miałem reikona i byłem mega zadowolony bo tylko raz mi sie zgieła po porzadnej glebie (moto wpadło do rowu) i kiera była tylko minimalnie walnieta,latałem na niej dalej.

Post: 10 grudnia 2011, 14:00
autor: kalas
Panowie proste . Do napierdalanki i napędzaniu sie na kapciu tylko coś markowego. Do preclowania i wyglądu chinol :diabel2:

Ze swojej strony mogę polecić wyroby Magury , Reikona i Tomaselli.