Dzisiaj jest 17 maja 2024, 12:37

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

peknieta rama

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 48
Rejestracja: 24 kwietnia 2012, 22:15
Lokalizacja: Krakow
Motocykl:

peknieta rama

Post » 04 maja 2012, 00:30

Witam wszystkich.Zauważyłem że w mojej SC33 jest pęknięta rama na spawie od dołu spawu ok. 1 cm.od strony zmiany biegów pomiędzy bakiem a boczną owiewką widać ryskę jakby ktoś igłą zrobił widać to bez ściągania owiewki ale trzeba się przypatrzyć żeby zobaczyć tylko tam,pod siedzeniem i inne spawy dobre.Moje pytanie do was czy mogę dalej jeżdzić?i dlaczego tam pękło przy wypadku podobno pierwsze pęka pod siedzeniem?co o tym sądzicie?prosze o odp.pozdr.

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2012, 06:35

zapodaj fote

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 04 maja 2012, 08:53

spotkalem sie z tym juz. kolega ktory ma szczura z sc33 to samo sie dzialo. pospawac i latac

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2012, 10:24

Jezdzic bym sie tak bal :P tak jak roks napisał dobrze pospawac i bedzie git , no chyba ze niechcesz miec spawanej ramy to szukaj dobrej uzywki ,ale to bedzie Cie sporo wiecej kosztowac

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 maja 2012, 12:52

nie jeździj bo bedzie szło dalej ,musisz to pospawać ;)

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2012, 15:28

ja mam rame od sc33 98-99... nic nie peka, wszystkie spawy cale, bez zadnego konkretnego dzwona, z papierami, wszystko oplacone. bez zadnego poteznego dzwona, na moj gust prosta ale dla osoby zainteresowanej moge zmierzyc... gdybys chcial to chetnie sprzedam za naprawde mało, wala mi sie w garazu juz drugi rok i nie mam co z tym zrobic... jak cos pisz na pw

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 maja 2012, 16:32

na moj gust prosta ale dla osoby zainteresowanej moge zmierzyc
a jak bedziesz ja mierzył ?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 04 maja 2012, 17:33

ja bym to przespawał i się na razie nie martwił. tylko dobry spawacz.

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 04 maja 2012, 20:02

Max_929 pisze:
na moj gust prosta ale dla osoby zainteresowanej moge zmierzyc
a jak bedziesz ja mierzył ?


Sznajber? Szrajder? Jakies laserowe cos na S, ponoc dobre, nie znam sie na tym kompletnie... W warszacie obok cos takiego mają.

 
Posty: 48
Rejestracja: 24 kwietnia 2012, 22:15
Lokalizacja: Krakow
Motocykl:

Post » 05 maja 2012, 00:05

Dzięki za szybką odpowiedż.Jeśli chodzi o zdjęcie to nie mam ponieważ motor jest w pl. a ja jestem za granicą.Mam pytanie odnośnie spawania jeśli ktoś by pospawał ramę będzie widać że była spawana pytam ponieważ jest to spaw widoczny i rzuca się w oczy i czy po pospawaniu nie będzie ściągać motoru ponieważ spaw może ściągnąć ramę w którąś stronę (podobno)?pozdr.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 05 maja 2012, 00:22

dobry spaw będzie widoczny jako małe wybrzuszenie na ramie. Można to spolerować ale odradzam. To ma być widać i musisz to pokazać przy ewentualnej sprzedaży. Czy ściągnie ramę zależy od wielkości pęknięcia, większe należało by zrobić na raty ale takich się w sumie w ogóle nie powinno robić.

 
Posty: 48
Rejestracja: 24 kwietnia 2012, 22:15
Lokalizacja: Krakow
Motocykl:

Post » 06 maja 2012, 19:52

Jeśli chodzi o spawanie to mi to nie przeszkadza tylko jak przyjdzie do sprzedaży to się zacznie...wiecie sami.Wie ktoś czy to pęknięcie szybko będzie się powiększać tak z własnego doświadczenia może ktoś z was wie?jaka może być przyczyna pęknięcia właśnie tam a nie pod siedzeniem wypadek?czy to prawda że podczas wypadku pierwsze pęka pod siedzeniem wyczytałem to tutaj http://www.scigacz.pl/CBR,900RR,Fireblade,160.html ''Zanim kupisz Hondę FireBlade'' pozdr.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości