Witam wszystkich.Zauważyłem że w mojej SC33 jest pęknięta rama na spawie od dołu spawu ok. 1 cm.od strony zmiany biegów pomiędzy bakiem a boczną owiewką widać ryskę jakby ktoś igłą zrobił widać to bez ściągania owiewki ale trzeba się przypatrzyć żeby zobaczyć tylko tam,pod siedzeniem i inne spawy dobre.Moje pytanie do was czy mogę dalej jeżdzić?i dlaczego tam pękło przy wypadku podobno pierwsze pęka pod siedzeniem?co o tym sądzicie?prosze o odp.pozdr.
Jezdzic bym sie tak bal tak jak roks napisał dobrze pospawac i bedzie git , no chyba ze niechcesz miec spawanej ramy to szukaj dobrej uzywki ,ale to bedzie Cie sporo wiecej kosztowac
ja mam rame od sc33 98-99... nic nie peka, wszystkie spawy cale, bez zadnego konkretnego dzwona, z papierami, wszystko oplacone. bez zadnego poteznego dzwona, na moj gust prosta ale dla osoby zainteresowanej moge zmierzyc... gdybys chcial to chetnie sprzedam za naprawde mało, wala mi sie w garazu juz drugi rok i nie mam co z tym zrobic... jak cos pisz na pw
Dzięki za szybką odpowiedż.Jeśli chodzi o zdjęcie to nie mam ponieważ motor jest w pl. a ja jestem za granicą.Mam pytanie odnośnie spawania jeśli ktoś by pospawał ramę będzie widać że była spawana pytam ponieważ jest to spaw widoczny i rzuca się w oczy i czy po pospawaniu nie będzie ściągać motoru ponieważ spaw może ściągnąć ramę w którąś stronę (podobno)?pozdr.
dobry spaw będzie widoczny jako małe wybrzuszenie na ramie. Można to spolerować ale odradzam. To ma być widać i musisz to pokazać przy ewentualnej sprzedaży. Czy ściągnie ramę zależy od wielkości pęknięcia, większe należało by zrobić na raty ale takich się w sumie w ogóle nie powinno robić.
Jeśli chodzi o spawanie to mi to nie przeszkadza tylko jak przyjdzie do sprzedaży to się zacznie...wiecie sami.Wie ktoś czy to pęknięcie szybko będzie się powiększać tak z własnego doświadczenia może ktoś z was wie?jaka może być przyczyna pęknięcia właśnie tam a nie pod siedzeniem wypadek?czy to prawda że podczas wypadku pierwsze pęka pod siedzeniem wyczytałem to tutaj http://www.scigacz.pl/CBR,900RR,Fireblade,160.html ''Zanim kupisz Hondę FireBlade'' pozdr.