Strona 1 z 1

Jakie doświadczenia z RK 530ZXW lub 530 GXW?

Post: 13 lutego 2019, 23:26
autor: Pablo83
Witajcie,
chciałbym was zapytać o wasze doświadczenia z powyższymi napędami, przede wszystkim czy warto dopłacać do ZXW?
Miałem na 2 moto fabryczny RK zamontowany (po zakupie), natomiast w obydwóch przypadkach stosunkowo szybko je wymieniałem, bo były na wykończeniu i zawsze padało na ZVMX w ostanich latach. Z moich ostatnich 2 DIDów wyjątkowo nie byłem zadowolony, ponieważ dosyć szybko rdzewiały i się zapuściły (rdzy się nie dało usunąć), pomimo regularnej pielęgnacji - może akurat trafiłem na trefny towar...albo jestem najzwyczajniej przewrażliwiony....ale stąd chęć zmiany na RK.

Z góry dzięki za wasze opinie.

Re: Jakie doświadczenia z RK 530ZXW lub 530 GXW?

Post: 14 lutego 2019, 00:18
autor: wiertło
Pablo83 pisze:Witajcie,
chciałbym was zapytać o wasze doświadczenia z powyższymi napędami, przede wszystkim czy warto dopłacać do ZXW?
Miałem na 2 moto fabryczny RK zamontowany (po zakupie), natomiast w obydwóch przypadkach stosunkowo szybko je wymieniałem, bo były na wykończeniu i zawsze padało na ZVMX w ostanich latach. Z moich ostatnich 2 DIDów wyjątkowo nie byłem zadowolony, ponieważ dosyć szybko rdzewiały i się zapuściły (rdzy się nie dało usunąć), pomimo regularnej pielęgnacji - może akurat trafiłem na trefny towar...albo jestem najzwyczajniej przewrażliwiony....ale stąd chęć zmiany na RK.

Z góry dzięki za wasze opinie.

Bo miałeś chine. Ja przez te kilka motocykli miałem dodaj zvmx i żaden nie rdzewiał. Koledzy którzy też mają je czegoś takiego nie widziałem. Chyba że motocykl robi w roku kilka km to może coś wyjść.

Re: Jakie doświadczenia z RK 530ZXW lub 530 GXW?

Post: 14 lutego 2019, 11:45
autor: maciekx
ja kupiłem kiedyś uzywany napęd RK oryginał z pierwszego montażu do 954 czy 929 i był bardzo fajny długo trzymał. aktualnie w gixie zvmx nie rdzewieje itp nic z tych rzeczy jednak już po 15 tys km się nierówno powyciągał i widze że powoli się zaciera na niektórych ogniwach a smarowany regularnie co 150-200km więc nie wiem czy nastepnego nie kupie taniego JT w najmocniejszej wersji. a ten RK co wymieniłeś powinien być dobry tyle że drogi bo on drozszy od DIDa bodajże

Re: Jakie doświadczenia z RK 530ZXW lub 530 GXW?

Post: 14 lutego 2019, 23:31
autor: Pablo83
Maciekx, takiej dyscypliny nie mam:-) i pewnie u mnie smarowanie jest 250-300:-) ale z kolei na DID'a przez wiele lat nie narzekałem (a na pewno zrobiłem z 100TKM na DIDach) i kupuję za "normalną" cenę sklepową w niby uczciwych sklepach....ale to co ostatnio się działo, to naprawdę było daleko od normy i w pewnym momencie przez chwilę nawet pomyślałem, że ktoś chiński towar mi wcisnął jak napisał Wiertło. Tak, ten RK ZXW jest trochę drogawy, GXW w cenie ZVMX....stąd też zastanawiam się czy warto dopłacać. Ja na RK jeździłem może parę tkm, bo w miarę szybko po zakupie moto wymieniałem napęd, ale też odniosłem dobre wrażenie...na ile mogłem. Czas spróbować:-)

Re: Jakie doświadczenia z RK 530ZXW lub 530 GXW?

Post: 15 lutego 2019, 21:37
autor: OZI
Z łańcuchów did ogólnie nie jestem zadowolony. Pare lat temu w 929 miałem ZVM2, który powyciągał się jak szmata. Obecnie mam ZVMX w k8 1k i niestety po 10k km zaczyna się na nowo - nierówno się wyciąga. Dida założyłem tylko z uwagi, że nie byłem w stanie pozyskać łańcucha EK. Najtrwalszy napęd jaki miałem w motocyklu (929) to EK 530 ZZZ - nie do zajechania, żadnych objawów wyciągnięcia itp. Niestety nie jest już dostępny w sprzedaży - podejrzewam, że zbyt długa żywotność na to wpłynęła ;) . Montowane to było fabrycznie w Kawach zzr14. Łańcuch RK serii GXW miałem w F3 stunt-psie - całkiem nieźle znosił strzały z klamki i gdybym teraz stał przed wyborem - brał bym coś z RK ZXW lub EK ZVX

Re: Jakie doświadczenia z RK 530ZXW lub 530 GXW?

Post: 16 lutego 2019, 20:39
autor: Pablo83
U mnie na litrach też się tak czasem zdarzało przy 10-15 TKM, ale pewnie to również kwestia stylu jazdy, pielęgnacji itd. Natomiast ja tym razem spróbuję RK i chyba na ten mocniejszy padnie. EK w podobnej cenie ok 800PLN do po-polifta może być ciekawą alternatywą.