It is currently 18 November 2025, 20:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przywitaj się tutaj!

Przed napisaniem posta przywitaj się tutaj

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC77 2017-2019

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 11
Joined: 13 January 2009, 00:16
Location: Lubartów
Motocykl: Honda CBR1000RR
Year production: 2007

Post » 15 January 2009, 20:09

@Błażej
@fabiq

Panowie, żeby jasne było; podobnie jak Wy jednoznacznie potępiam jazdę po pijaku.
Do wszystkiego jednak należy przykładać właściwą miarę. Inaczej sytuacja ma się, jeżeli z różnych powodów zdarzyło mi się puszką powozić w stanie 0,6 - 0,7 w ciągu 10 min i w warunkach symbolicznego ruchu.
fabiq odnosząc sie do mojej sytuacji wali od razu absolutnie skrajny przykład.

Otóż oświadczam, że 80% osobników płci żeńskiej, będąc trzeźwymi jak niemowlęta, powoduje znacznie poważniejsze zagrożenie dla ruchu drogowego niż ja w opisanej sytucji. Zamykać je i walić zakazy? I niech mi nikt nie próbuje wmawiać, że kobiety jeżdża dobrze, bo ostrożnie. Gros kobiet jeżdzi fatalnie.
A co z pieszymi po pijaku w miejscach publicznych. Zamykać ich i walić zakazy wstępu na drogi i chodniki. Posłużę się równie obrazowym przykładem. Mój znajomy zginął a dwoje jego pasażerów zostało kalekami, bo próbując pijaczynę ominąć czołowkę zaliczył.

A co dziatkami, kierowcami "kościołowymi" i paniami po 60-tce na rowerach?
Zamykać i zakazywać?

Mógłbym tak pisać w nieskończoność kogo jeszcze zamknąć należy, wykluczyć z przestrzeni publicznej z racji powodowanych zagrożeń ale nie o to chodzi. Chodzi o właściwą miarę.

Pozdro.

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 15 January 2009, 21:27

moja miara jest prosta - piles - nie prowadzisz, jedziesz zlapali cie - bardzo dobrze, co innego gdy na kacu cie dupna, to juz jest porazka, ale picie i wsiadanie za kiere zasluguje na pogarde


warto uzywac alkomatu, ja woze go ze soba na imprezy gdzie wiem ze bedzie spozywany alkohol, bo wlasna samo ocena nie zawsze moze byc wlasciwa

w kazdym razie zycze ci powodzenia w sadzie, no i wyciagaj wnioski z obserwacji wiem ze bezkarni coraz wiecej sobie pozwalaja ... ale do czasu ... ich albo kogos innego
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 11
Joined: 13 January 2009, 00:16
Location: Lubartów
Motocykl: Honda CBR1000RR
Year production: 2007

Post » 15 January 2009, 22:15

fabiq wrote:moja miara jest prosta - piles - nie prowadzisz, jedziesz zlapali cie - bardzo dobrze


Myślę, że temat wyczerpaliśmy. Na koniec dodam, że miara, o której powyżej jest rzeczywiście prosta i słuszna.
Ja pisałem o innej mierze. Nie mam złudzeń, że mi przyleją i że tak być powinno.
Moje wątpliwości pojawiają się wówczas gdy leje się wszystkich równo, z rozdzielnika.
Byłem na rozmowie z prokuratorem, gdyż rozważałem złożenie wniosku o dobrowolne poddanie się odpowiedzialności. Nie dał mi szans, gdyż chce mi przywalić 0,79 mg/l (ponad 1,6 promila). Tyle wykazał alkomat w 10-15 minut po zakończeniu jazdy, gdzie w miedzyczasie dopakowałem jeszcze "dobrą" setkę i bezpośrednio niemalże po wypiciu dmuchnąłem (policjant powinien zgodnie z procedurą ogczekać min. 15 minut, by wykluczyć wpływ tzw. efektu alkoholu zalegającego w ustach a nie zrobił tego bo mocno mu się spieszyło. Zażądałem badania krwi i po ok. 1 godzinie krew pokazała 1,1 promila.

Zamykam temat, co będzie to będzie.

[ Dodano: Sro Mar 04, 2009 10:00 pm ]
Witam ponownie.

Ponieważ w dniu dzisiejszym dostałem wyrok za kwestie omawiane w niniejszym wątku uznałem, że winien jestem forumowiczom relację z finału.

Tak więc:
Prokurator mając łatwe do podwaźenia wyniki badań Alcotestem (0,79 mg/l = 1,65 promille) postanowił zmienić zarzut i w Akcie Oskarżenia wpisał 1,1 promille (wynik badań krwi).
Uznałem, że osiągnąłem swój cel (wg wytycznych Min. Spr. powyżej 1,5 promille traktować należy w Sądach "z grubej rury") więc przyznałem się i złożyłem wniosek o doprowolne poddanie się odpowiedzialności karnej.

Po 5 minutach targowania się z sędziną stanęło jak niżej:

- 6 miesiący paki w zawiasach na 2 lata,
- 800 zł grzywny,
- zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mech. na okres 1 roku,
- nakaz powstrzymywania się od nadużywania alkoholu w okresie próby.

Przyznam szczerze, że szedłem na rozprawę z przekonaniem, że prawo jazdy skasują mi na 2 lata więc ta część wyroku uradaowała mnie niebywale!

[ Dodano: Sro Mar 04, 2009 10:08 pm ]
Witam ponownie.

Ponieważ w dniu dzisiejszym dostałem wyrok za kwestie omawiane w niniejszym wątku uznałem, że winien jestem forumowiczom relację z finału.

Tak więc:
Prokurator mając łatwe do podwaźenia wyniki badań Alcotestem (0,79 mg/l = 1,65 promille) postanowił zmienić zarzut i w Akcie Oskarżenia wpisał 1,1 promille (wynik badań krwi).
Uznałem, że osiągnąłem swój cel (wg wytycznych Min. Spr. powyżej 1,5 promille traktować należy w Sądach "z grubej rury") więc przyznałem się i złożyłem wniosek o doprowolne poddanie się odpowiedzialności karnej.

Po 5 minutach targowania się z sędziną stanęło jak niżej:

- 6 miesiący paki w zawiasach na 2 lata,
- 800 zł grzywny,
- zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mech. na okres 1 roku,
- nakaz powstrzymywania się od nadużywania alkoholu w okresie próby.

Przyznam szczerze, że szedłem na rozprawę z przekonaniem, że prawo jazdy skasują mi na 2 lata więc ta część wyroku uradaowała mnie niebywale!

 
Posts: 29
Joined: 24 December 2008, 10:31
Location: Dąbrowa G
Motocykl: Sc33
Year production: 98

Post » 16 January 2009, 09:01

Witamy ;) witamy

 
Posts: 37
Joined: 16 January 2009, 21:42
Location: Gdynia
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Year production: 2006

WITAM!

Post » 16 January 2009, 22:45

Cześć.Witam wszystkich jestem nowy na forum :D

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 16 January 2009, 23:09

Witam kolege :D

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 16 January 2009, 23:11

jooooooooooooooo
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 127
Joined: 27 September 2008, 23:22
Location: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Year production: 2001

Post » 16 January 2009, 23:12

powitac kolege

 
Posts: 216
Joined: 11 January 2009, 14:56
Location: Nysa
Points: 1
Motocykl: Honda CBR1000RR SC77
Year production: 2018
Samochód: Honda Accord 2013

Post » 16 January 2009, 23:39

Witam!
SEZON JUŻ TRWA !!!!

User avatar
 
Posts: 100
Joined: 14 December 2008, 16:39
Points: 2
Motocykl: cbr 1000 rr Sp
Year production: 2015

Post » 16 January 2009, 23:52

siemanko :!:

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 16 January 2009, 23:53

Witaj!!!

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 10 January 2009, 00:06
Location: PGN
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 2008

Post » 17 January 2009, 00:03

Witaj :D
Oczywiście to tylko spekulacje, halucynacje, paranoja i teoria spiskowa, ale temat trzeba podjąć....

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC77)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests