It is currently 16 November 2025, 14:40

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przywitaj się tutaj!

Przed napisaniem posta przywitaj się tutaj

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC77 2017-2019

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 4
Joined: 02 June 2008, 11:53
Location: Białystok
Motocykl: CBR 90ORR SC28
Year production: 0

Witam Uzytkownikow Fireblade

Post » 02 June 2008, 23:11

Serdecznie witam wszystkich motocyklistow a w szczegolnosci wlasicieli FIrebladow. Jestem szczesliwym posiadaczem cbr900rr sc28 od kilku dni a dokladniej od 30.05.08 Wczesniej okielznalem Suzuki GSX750F. Teraz po kilku dniach jazdy firebladem wiem ze okielznanie gsxf to byla prosta sprawa:) Pozdrowienia dla wszystkich i dozobaczenia na zlotach.

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 03 June 2008, 10:55

Witanko!!!! Udanego sezonu i szybkiego opanowania Bladego!!!!! Pozdrawiam!!!!

 
Posts: 1
Joined: 05 June 2008, 23:42
Location: SULĘCIN
Motocykl: HONDA CBR 929 2001r.
Year production: 0

Witam!

Post » 06 June 2008, 00:19

Witam wszystkich posiadaczy fireblade! od dzisiaj jestem posiadaczem 929 z 2001r.,jest to mój pierwszy motocykl(nie licząc motorynki 10lat temu użytkowanej podczas wakacji) i mam nadzieję że dokonałem słusznego wyboru,a wrażenia z jazdy są niesamowite!!!
pozdrawiam i liczę na pomoc gdy pojawi się jakiś problemik...
:-)

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 06 June 2008, 08:21

Witam Kolegę z sąsiedztwa. Wczoraj bylem w Sulęcinie. Musimy sie zgadać na jakąś traske

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 06 June 2008, 12:18

Witam i gratuluje , przede wszystkim odwagi a dopiero pozniej motocykla . Nie krytykuje takiej decyzji ale zastanawiam sie czy bedziesz potrafil poradzic sobie z litrowyn motocyklem . Jestem zwolennikiem ewolucji motocyklowej i moze bez nadmiernej przesady ale blizszy kontakt z 500tka napewno nie zaszkodzi . Ba , pozwoli nabrac potrzebnych nawykow , wybaczy drobne a czasem i wieksze bledy oraz pozwoli oswoic sie z niebezpieczenstwami czychajacymi na nas zawsze i wszedzie .
Oczywiscie sa wyjatki od regul :)
Zycze samych pozytywnych wrazen , szerokich i pokreconych drog , koniecznie z super przyczepnym asfaltem :)
---
pozdrawiam
Jacek

 
Posts: 6
Joined: 05 June 2008, 23:14
Location: CK
Motocykl:
Year production: 0

Witam wszystkich sc44 :)

Post » 09 June 2008, 18:21

Witam wszytskich
Mam na imie Łukasz, jestem z Kielc i stałem się posiadaczem pięknej Hondy CBR 900 RR 2001 r.
Honde kupiłem z przebiegiem 32 tys ale mysle ze jak na sc44 to nie jest duzy przebieg.
Przesdtawiam fotki:

Image

Image

Image

Honde sprowadziłem sam z Angli, kupiłem ją od pierwszego właściciela.
Jest bardzo zadbana z udokumentowaną cała historia.
Przy okazji chcialbym sie was zapytać ile mogla by być warta w Polsce jesli chcialbym ja sprzedac.
Honda posiada:

- zmienione zawieszenie przednie na KAIS (Strona producenta )
- zmienione zawieszenie tylne na SHOWA ( Strona producenta )
- crashpady firmy RG-RACING
- przednie hamulce BREMBO
- tylny hamulec firmy QP, zmienione mocowanie tylnego hamulca
- filtr powietrza firmy K&N
- karbonowa osłona dekla od oleju
- wydech firmy VIPER
- karbonowy błonik przedni ( racingowy )
- przwody w oplocie stalowym ( przednie i tylne )
- alarm DATATOOL ( jednen z najwyzszych modeli )
- stelaz pod kufer GIVI
- Xenon
- nowy napęd DID X'ring
- polerowany wahacz
- udokumentowany przebieg wraz z ksiązkami serwisowymi fakturami itp.
- rok 2001 32 tys przebiegu
- bezwypadkowy

Dzieki za odp. i pozdrawiam wszytskich posiadaczy SC44

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 09 June 2008, 19:41

Witam i gratuluje dobrego wyboru - SC 44 :)
Sporo modyfikacji ktos wprowadzil do tego motocykla i jak dla mnie nie podnosi to jego wartosci bo wlasciwie na serii wszystko daje rade . Wiadomo lepsze hamulce nigdy nie zaszkodza ale fabryczne tez nie sa najgorsze . Fabryczne zawieszenie z pełna regulacja spokojnie daje rade takze .Za to przy ostrej jezdzie po naszych drogach przydalby sie amortyzator skretu , oj przydalby sie :)
Motocykl ktory prezentujesz na zdjeciach jest to model z 2000 roku a nie 2001 . Byc moze pierwsza rejestracja byla w 2001 roku . Dla poparcia mojej tezy zalaczam link :
http://www.fireblade.pl/sc44_malowania_eu.php
Poza tym motocykl wyglada na super zadbany i dopieszczony wieci pewnie bedzie Cie dlugo cieszyl .
---
pozdrawiam
Jacek

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Fabiq - MotoBracia olsztyn

Post » 16 June 2008, 12:29

Czesc.

Witam wszystkich uzytkownikow tego forum.

jestem szczesliwym posiadaczem cbr 900 rr 919 sc33 z 1999 roku, zjezdzilem juz kilka sztuk roznych motocykli w tym sc28

pracuje w intermotors w olsztynie wiec jesli ktos potrzebuje kasku, kurtki lub innego graciorstwa to zapraszam na PW lub GG 2597707


moje motocykle mozecie oblukac na stronie > http://polskajazda.pl/Profil,Honda,CBR, ... BR,900/682

zapraszam rowniez na strone naszej ekipy www.motobracia.pl

mam kilka filmow na youtube szukajcie fabiq1980

User avatar
 
Posts: 73
Joined: 02 January 2008, 23:18
Location: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Year production: 2002

Post » 16 June 2008, 14:42

Siema kolezko ja tez z tych samych okolic. Czasem z jarem jak nie jezdzil tylko na torze latalismy i jak ja mieszkalem jeszcze pod Olsztynem. On swoja K6 a ja swoim bladym. Pozdrawiam i zapraszam do borska chlopakow z olsztyna czesciej :)

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 16 June 2008, 15:23

lukaszcbr, fajnie fajnie, szkoda ze jaro calkiem odpadl na tor
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 36
Joined: 24 June 2008, 22:50
Location: Gorlice
Motocykl: sc33 99r
Year production: 0

witam wszystkich

Post » 24 June 2008, 23:06

siema,
chcialbym przywitac sie z wszystkimi, bladego ujezdzam okolo miesiaca, narazie dopiero 1500km i jedna opona :P

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 25 June 2008, 15:40

siemka
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC77)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests