Przed napisaniem posta przywitaj się tutaj
Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC77 2017-2019
Moderators: maciekx, Tytus
-
krolikModerator
-
- Posts: 815
- Joined: 03 September 2007, 01:21
- Location: Gorzów Wl
- Points: 1
- Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
- Year production: 2001
-
» 07 December 2008, 00:17
Siemano
-
-
- Posts: 16
- Joined: 12 November 2008, 20:51
- Location: miejska g
- Motocykl: honda cbr 954 rr
- Year production: 2003
-
» 07 December 2008, 00:58
witam motocykliste
TYLKO "RR''
-
-
- Posts: 556
- Joined: 25 March 2008, 20:25
- Location: NNM
- Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
- Year production: 0
-
» 07 December 2008, 01:19
Witaj i gratulujemy trafnego wyboru. Ja tez mam z UK i tez w milach tez mnie to wkurzalo, ale sie przyzwyczailem zapamietaj tylko ze 30mil=50km/k i wystarczy. Chcialem kiedys zmieniac cyferblaty ale ktos z forum tez to probowal i okazalo sie to trudnym i ryzykownym zadaniem wiec pozostalo w milach. Poszukaj na stronce to znajdziesz cos o tym. PZDR
-
-
- Posts: 221
- Joined: 20 January 2008, 15:35
- Location: LUBAWA
- Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
- Year production: 0
-
» 07 December 2008, 01:45
czesc .a po co zmieniac.ja jak jest do 50 jade 50 jak do 90 jade 90 ale mil i jest spoko
pozdrawiam Tomek
-
-
- Posts: 13
- Joined: 07 December 2008, 00:14
- Location: Maków Pod
- Motocykl: CBR900RR SC33
- Year production: 1999
-
» 07 December 2008, 02:38
hehe :twisted:
znalazlem na allegro tarcze wyskalowane do 300km/h - cala logika to chyba zminic blaty?
-
-
- Posts: 110
- Joined: 12 October 2008, 12:06
- Location: Krosno
- Motocykl: CBR 929
- Year production: 2000
-
» 07 December 2008, 11:04
Witam. Jak blaty nie drogie to możesz spróbować, nie wiem czy dużo roboty jest z rozkrecaniem zegara w sc33 ale rozkrecałem w GS-ie to trochę jest zabawy.
-
-
- Posts: 26
- Joined: 04 December 2008, 13:37
- Location: Katowice-
- Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
- Year production: 1999
» 07 December 2008, 13:02
Witaj!
-
-
- Posts: 458
- Joined: 27 September 2008, 22:59
- Location: Wieluń
- Points: 1
- Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
- Year production: 2004
» 07 December 2008, 17:18
Witaj !!! Miałem tak w VFR-ce i też mnie to strasznie denerwowało byłem bardzo bliski zmiany tarcz ale zmieniłem moto

.
-
-
- Posts: 13
- Joined: 07 December 2008, 00:14
- Location: Maków Pod
- Motocykl: CBR900RR SC33
- Year production: 1999
-
» 07 December 2008, 18:27
No to mam cala zime, bedzie troche dlubania to i tarcze wymienie, podswietlenie chyba tez- wie ktos jakie tam wchodza zarowki?
-
-
- Posts: 556
- Joined: 25 March 2008, 20:25
- Location: NNM
- Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
- Year production: 0
-
» 08 December 2008, 00:59
Ktos probowal i sie z tym troche nameczyl a najtrudniejszym zadaniem okazala sie wskazowka!!! Wskazowka predkosciomierza jak ja przelozyc zeby potem dobrze predkosc mierzyl.
TomoGT z tym to mnie rozbawiles,nie ucz takich rzeczy!!! bo Ty wogole nie patrzysz na cyferblat tylko zwracasz uwage ile jeszcze manetki do odkrecenia zostalo
-
-
- Posts: 13
- Joined: 07 December 2008, 00:14
- Location: Maków Pod
- Motocykl: CBR900RR SC33
- Year production: 1999
-
» 08 December 2008, 01:34
Jak wiadomo wskazowka opiera sie o podpore w liczniku, ale po wyjeciu podpory idzie jeszcze nizej- nalezy nakleic kawalek tasmy przezroczystej na blat wyjac podpore, zaznaczyc markerem dokad wskazowka opadla a nastepnie tak samo ja wlozyc.
-
-
- Posts: 433
- Joined: 10 December 2008, 21:53
- Location: Częstochowa
- Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
- Year production: 2009
» 10 December 2008, 21:57
Witam wszystkich smigam na F4i Sport czestu tu zagladam wiec postanowilem sie przywitac
a jak finanse pozwola to przesiasc sie na 1000rr
pozdro 4all
Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC77)
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest