Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Sruba na zebatce

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 2009, 11:13
Lokalizacja: GW
Motocykl: cbr sc28 fireblade
Rok produkcji: 1993

Sruba na zebatce

Post » 08 lipca 2009, 11:31

witam ludziska ostatnio naszla mnie chec na wymiane lancucha w mojej CBr'ce na bardzo fajny lancuch DID'a wzmocniony ladny zloty, ale i tu pojawil sie problem przy wymianie lancucha warto wymienic zembatki ;] przy kole nie mialem problemow z odkrenceniem srub ale przy silniku mam maly problem juz 2 klucze zlamalem (jednak mam pytanie odnosnie sruby ktora dokreca ta zembatke?? jaki ona ma gwint tzn ta sruba prawy czy lewy?? z tego co pamietam powinien byc lewy gwint gdyz podczas jazdy sruba jest dokrecana) prosze o pomoc i informacje

edit: ORT ;)
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2009, 21:39 przez biwer, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 08 lipca 2009, 12:28

Nie odkręcisz jej ręcznie, musisz użyć klucza pneumatcznego.

 
Posty: 14
Rejestracja: 04 marca 2009, 01:32
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: HONDA CBR 900
Rok produkcji: 1996

Post » 08 lipca 2009, 13:43

ta to fakt ze niedarady tak sobie odkrecic mi sie udało odkrecic to recznie ale przy dodatkowej pomocy 60 cm długosci rurki jako przedłurzki :jupi:
TOMEK

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 08 lipca 2009, 17:40

Kolego gwint jest prawy. Sama zębatka kręci się w lewo, więc zawsze dokręca śrubę zabezpieczającą.
Zablokuj koło hamulcem tylnym i po prostu odkręć dobrą nasadką stanley'a długim kluczem.
Nie miałem z tym żadnych problemów.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 08 lipca 2009, 17:50

popieram przedmowce z warto jeszcze wzucic 1-ke :P

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 12 lipca 2009, 22:18

albo podjedz na jakąś wulkanizacje i niech ci pneumatem odkręcą :)
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 2009, 11:13
Lokalizacja: GW
Motocykl: cbr sc28 fireblade
Rok produkcji: 1993

Post » 13 sierpnia 2009, 09:46

dzieki za info ;] :mrgreen:


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość