Strona 1 z 3

Pytanie co do cbr 900 RR ;)

Post: 06 października 2012, 22:47
autor: piotrek689
Witam przymierzam się kupić od dłuższego czasu kupić cebre a dostałem oferte cbr 900 rr r. 1994 przerobiona na stunt za 2000zł jedyny minus to stanął silnik najprawdopodobniej korba ?
Może ktoś poradzić czy się opłaca aby kupić zrobić jakie były by koszta takiej naprawy? Jakie są ceny zaworów wału[korby] tłoka nowego. I czy jest możliwość wstawienia czachy jak w originale ile taka czacha kosztuje. Czekam na jakąś miła odpowiedź dzięki

Post: 07 października 2012, 04:07
autor: Matt900RR
Z tego co piszesz jest to wrak... Nie pakuj się w coś takiego. Za 6k kupisz ładną SC28 ja tak zrobiłem i naprawdę nie narzekam.

PS. Zanim coś napiszesz warto się przywitać. ;)

Post: 07 października 2012, 08:06
autor: walek809
silnik można zawsze wymienić inwestując około 2500tysia lub remontować ima przed tobą to czas jest tyko czy zaplecze masz do tego :)

Post: 07 października 2012, 09:22
autor: piotrek689
Robiliście jakieś grubsze naprawy w silniku jakie są koszta bo nie wiem czy zabierać sie za to sam tego nie będę robił tylko mechanik. Jeśli cena części nie przekroczy 1000zł to myśle że chyba opłaca się robić. Do tej pory śmigałem na crossowkach typu suzuki rm 125 kawasaki kxf 250 ktory okazał sie bardzo awaryjny 3000zł miesięcznie pakowałem może ten sport będzie tańszy.

Post: 07 października 2012, 09:59
autor: wiertło
piotrek689, Każdy coś robił i wymieniał na same uszczelki 1 tys Ci starczy a gdzie reszta ?? nie wiadomo co jest i jakich szkód na robiło. Lepiej kupić sprawny piec wsadzić go w ramkę a tamten sprzedać w klamoty rozebrać w kipy i coś zawsze odzyskasz innego wyjscia nie widze bo utopisz tyle kasy że byś kupił normalnie pewnie sc33 :D

Post: 07 października 2012, 11:33
autor: walek809
też bym wymieniał cały piec a stary an części , nowy sam wsadzisz bez problemu nie trzeba mechaniora do tego .

Post: 07 października 2012, 18:09
autor: piotrek689
Widziałem piec za 3,2 na allegro sporo, motocykl już kupiłem(stwierdziłem ze na czesci wrazie czego więcej dostane) rozebrałem zostało mi zdjąć głowice i się okaże co jest przyczyną z góry widzę łańcuszek rozrządu napięty. Jeśli ktoś ma serwisówke do tego modelu bardzo bym prosił.

Post: 07 października 2012, 19:20
autor: wiertło
prosze tu jest trzeba zassać :D
http://fireblade.pl/down_serwisowki.php

Post: 07 października 2012, 19:53
autor: Marenio
Opitol to co ci zostanie ze starego pieca i kupuj uzywany bez osprzetu. Podejzewam ze do sc28 powinienes dostac juz za 2000tys. Bezsens naprawiac ktory i tak tobie stanie po 5tys km. Za sam wal ludki sobie licza 1 tys nie liczac reszty. Z reszta w co drugim temacie jest o tym ze
Nie warto sie bawic.

Post: 07 października 2012, 21:01
autor: piotrek689
Narazie mam problem z zdjęciem gaźników poluzowałem opaski na gumach ale trzyma dalej niewiem czy to zapiekły się tak czy co,śrub więcej nie widać a chcem 4 gażniki razem zdjąć. Z czasem opisze co się stało i co dolega.

Post: 08 października 2012, 09:10
autor: Martin.B.M.
piotrek689 pisze:Narazie mam problem z zdjęciem gaźników poluzowałem opaski na gumach ale trzyma dalej niewiem czy to zapiekły się tak czy co.


Niekiedy tak trzymają w cbr 900 i 600 ,musisz je rozruszać i najlepiej podgrzać gumy,wtedy łatwo pójdą.

Post: 09 października 2012, 07:41
autor: piotrek689
Witam jakoś sobie poradziłem zapiełem pasa za gażniki i za rame naciągnełem, odciagalismy we 2 i jakoś poszło. Dzisiaj zawioze do mechanika wole sam nie ruszać rozrządu tym bardziej że silnik wielkości samochodu :)