Dzisiaj jest 12 maja 2024, 14:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

przepalanie w zimie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 03 czerwca 2010, 23:34
Lokalizacja: Grójec
Pochwały: 1
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 19 lipca 2010, 15:02

samblaster, a tak z ciekawości poza tematem zapytam czy działasz trochę poza serwisem i jakbym potrzebował dobrego mechanika motocyklowego to można by się do Ciebie zgłosić :> mam do Ciebie rzut beretem a w okolicach to u mnie kiepsko z dobrymi fachowcami ;D
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 19 lipca 2010, 16:49

Wojcysko pisze:Chłopak(samblaster), mądrze pisze ale poloniscie(ARNO, ) i specjaliscie od savoir-vivre(DOMEL), sie nie spodobało ! :clap:


Po czym sugerujesz, że mi sie nie spodobało? :027:

 
Posty: 6
Rejestracja: 18 lipca 2010, 22:27
Lokalizacja: złotokłos
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 900rr sc 28
Rok produkcji: 1992

Post » 22 lipca 2010, 23:02

Panowie tak wspaniałego powitania to jeszcze na żadnym forum nie otrzymałem, zawsze myślałem że forum internetowe jest po to aby pomagać innym? a nie czepiać się budowy zdań, ortografii, interpunkcji itd ale jak widać tu jest inaczej, ja nie potrzebuje rad forumowiczów bo mam w pracy odpowiednią lekturę i kolegów z ogromną wiedzą którą chciałem się tutaj podzielić, krótko mówiąc "Aron" i "Domel" trzymajcie tak dalej a z pewnością zgromadzicie woku siebie grono zawsze chętnych do pomocy ludzi :clap:

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 23 lipca 2010, 15:27

samblaster pisze:krótko mówiąc "Aron" i "Domel" trzymajcie tak dalej a z pewnością zgromadzicie woku siebie grono zawsze chętnych do pomocy ludzi


Akurat mam cale grono znajomych z ktorymi nie mam problemow.A co do ciebie jesli tak traktujesz zdania ktore jesli nie zrozumiales mialy byc zartem to powinienes nadal siedziec w warsztacie i nieporozumiewac sie z ludzmi.Te mordki ktore sie smieja po kazdym moim zdaniu pokazuja wyraznie zeby moje wypowiedzi traktowac z usmiechem.A ty mi sie tu teraz spinasz i placzesz ze tu sami niedobrzy ludzie.Jakbys byl taki spostrzegawczy i kulturalny to bys wiedzial ze jak sie wlazi do czyjegos domu to sie mowi "dzien dobry".
Wszedles,napisales co wiesz i dobrze wiedza konkretna i wielu osobom sie przyda ale twoje dalsze uzalanie sie nad ludzmi z tego forum sugeruje ze powinienes przebywac w swoim malym szczelnym swiatku i zaglebiac sie dalej w odpowiedniej lekturze.Masz ledwo 2 posty z czego jeden to twoja wypowiedz o traktowaniu moto w zimie a 2 to fakt ze nikt tu nie postawil ci za to pomnika.
Co do wytykania ci bledow i interpunkcji to czasem zamiast fachowej lektury pocztaj sobie slownik jezyka polskiego i nie dziw sie ze ktos ci zwraca uwage bo robisz takie byki ze od patrzenia bola oczy.Mieszkasz w Polsce i jestes polakiem to sie chociaz podstaw naucz :!:

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 23 lipca 2010, 19:05

Przestańcie się kłócić i wjeżdżać sobie na ambicję :/ Lepiej odpowiedzcie na moje pytanko. :)

Kiedy jest lepiej wymienić olej, przed zimą, czy po zimie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 23 lipca 2010, 19:49

chanbord, z tego co wiem to po zimie ( ja tak zawsze robie i gdzieś słysząłem opinie fachowca w telewizji)

, a co do przepalania w zime to ja uważam że jest to nie zdrowe bo na wolnych obrotech motocykl bardzo powoli nabiera temperatury, a praca na zimnym silniku jest szkodliwa, poza tym przez miesiąc olej spłynie z silnika tak samo jak i po całej zimie wiec po co go odpalac kilka razy gdy smarowanie ma małe.

 
Posty: 6
Rejestracja: 18 lipca 2010, 22:27
Lokalizacja: złotokłos
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 900rr sc 28
Rok produkcji: 1992

Post » 23 lipca 2010, 21:42

witam ponownie MaciekM ma rację lepiej zmienić olej po zimie, tylko pamiętaj że jak obudzisz się na dzień przed otwarciem sezonu to możesz mieć kłopot ze znalezieniem wolnego miejsca w serwisie, jednak każdy kto ma choć odrobinę oleju w głowie poradzi sobie sam z takim błahym zadaniem. praca zimnego silnika nie jest szkodliwa jeżeli pozwalamy mu się rozgrzać co innego jak odpalamy moto i kitujem do odcięcia a wskazówka temperatury nawet nie drgnęła. co do mojej poprzedniej wypowiedzi to przepraszam miałem zły dzień i niepotrzebnie przelałem swoją złość na domela i arona.
co do odpalania w zimę to ja i tak twierdze ze lepiej przepalać moto głównie ze względu na gaźniki a dokładniej to paliwo w nich jeżeli będzie tam cały czas świeże paliwko to jest ok, a jak mamy stare zwietrzałe paliwo to osadza się nam jakieś brązowe świństwo, w ekstremalnych przypadkach moto nie chce zapalić albo nie pracuje na wszystkich cylindrach, wiosną mieliśmy w warsztacie mnóstwo takich przypadków, co prawda z motorkami o mniejszej pojemności bo takie silniki maja słabe podciśnienie i nie są w stanie zaciągnąć paliwa, większe silnik mają większe podciśnienie i jakoś przeciągną ale nie działają tak dynamicznie jak w ubiegłym sezonie, jak ktoś nie wierzy to proponuje wziąć mały słoik po dżemie wlać tam odrobinkę paliwa a w przykrywce zróbcie otwór powiecmy 2-3mm zostawcie to w na zimę a na wiosnę zobaczycie co się stanie z waszymi gaźnikami
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 23 lipca 2010, 22:06

samblaster, co ci powiem to ci powiem ale jakbys na mnie nie nakrzyczal to jesli ktos potrafi sie przyznac ze napisal cos nie tak bo mial zly dzien to szacun pelen.Szanuje takich ludzi bo w tym swiecie malo kto potrafi sie do czegokolwiek przyznac.I jak pisalem wczesniej twoje wiadomosci napewno sa przydatne i wielu osobom sie przydadza.Choc moje moto stoi u starych w garazu to raczej przez okres calej zimy wogole go nie tykam.Odpalam dopiero pozna zima jak temp nie wynosi op -20 hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 23 lipca 2010, 23:18

Ja nie odpalam jak juz w jakimś innym temacie pisałem może dlatego że cały czas temperatura w pomieszczeniu w jakim stoi ma 15-18 stopni w zime. Wszystkie moje motory zawsze odpalały bez problemu

Acha samblaster jestem ARNO nie jakiś ARON ;)

PEACE!! :okulary:

 
Posty: 6
Rejestracja: 18 lipca 2010, 22:27
Lokalizacja: złotokłos
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 900rr sc 28
Rok produkcji: 1992

Post » 25 lipca 2010, 19:40

witam ponownie na wstępie ARNO wybacz mój błąd, a teraz trochę z innej beczki; panowie znacie kogoś co dorabia za rozsądne pieniądze dobrej jakość zębatki do stuntu ja szukam 55 zębów do mojego sc 28??? ja nie chce mieć żadnych wyszukanych wzorków zębatka ma po prostu spełniać swoje zadanie

co proponujecie zrobić w silniczku aby dobrze latał na gumie bo na razie mam plan na przegrodę i przeróbkę smoka, a wy macie jakieś doświadczenia? albo możecie kogoś polecić do udzielania dobrych rad ????

pozdrawiam
ps. na zimę zatykajcie dość szczelnie wydech tak aby wilgoć tam nie wtargnęła

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 25 lipca 2010, 19:43

samblaster, zajrzyj na stuntpoland - tam napewno znajdziesz to czego szukasz

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 26 lipca 2010, 11:19

samblaster pisze:... na zimę zatykajcie dość szczelnie wydech tak aby wilgoć tam nie wtargnęła


Ja nie odpalam moto przez zime, akumulator doladowywuje co jakis czas w cieplym domku a w wydech korek wlozony...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość