Strona 1 z 1

Zmiana wał+panewki vs. spawanie karterów.

Post: 05 maja 2010, 08:31
autor: miki1406
Przyszedł blok od Lucky'ego. Niestety jest trzaśnięty. Na każdym karterze za sprzęgłem są dwie rysy po 3 cm... Jest podejście do TIGa, ale nie wiem czy to robić. Nie są to części/miejsca nośne... Pęknięta jest część karterów z tyłu w komorze sprzęgła, na zewnątrz. Nie ma ubytków...

Młody się upiera aby przełożyć wał z panewkami i korbami. Pytałem już tutaj i na ścigaczu, ale zdania są podzielone a konkretów nie otrzymałem...

Jak doczytałem w Haynesie to selekcja panewek jest dobierana pod oba elementy. Kartery oraz wał. Na karterze jest BBCBC na wale L11111. Czy to oznacza, że na pierwszej podporze wału jest panewka B1, dalej B1, C1, B1, C1?? Oczywiście przenosi się to na kolor panewki...

Drugiego bloku nie sprawdzałem bo młody nie miał ściągacza do magneta przy sobie i dziś oblookam...

Hmm... Chciałbym tym motocyklem pojeździć trochę i nie wiem co będzie lepsze...

Post: 05 maja 2010, 10:29
autor: losiak
Kiedyś mi cziken929 poradził co by nie przekładać bebechów jednego silnika do drugiego - po pierwsze pasowania. A po drugie i tak się "oliwiara" zrobi.
IMHO -Jak małe pęknięcia to dobry spawacz TIGiem to załatwi...

Z tym ze w moim tylko jedno gniazdo śruby od dekla było pękniete i spawacz to rach ciach pospawał.

Jeszce jest opcja z takim klejem - metalem (aluminium) w płynie... http://www.swistak.pl/a3083427,Klej-do- ... iowa.html#

Post: 05 maja 2010, 12:06
autor: miki1406
Sprawdze jeszcze jakie pasowania są u mnie w bloku wybite... Może... Tfu tfu nie zapeszać ;)

Post: 05 maja 2010, 13:26
autor: losiak
Z tego co cziken mówił jest sześć pasowań. Także szanse są :)

Post: 05 maja 2010, 15:02
autor: miki1406
6 pasowań, ale na każdą z 5 panewek :mrgreen:

Post: 05 maja 2010, 17:17
autor: sasza_19
odpusc sobie i pospawaj to :)