It is currently 18 November 2025, 16:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak wykręcić boczne świece ? :/

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 94
Joined: 18 April 2010, 00:24
Location: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Year production: 1994

Jak wykręcić boczne świece ? :/

Post » 10 January 2011, 00:49

Mam klucze nasadowe do świec, kombinowałem w różny sposób przedłużkami ale nie mogę ich załapać. Klucz zahacza o ramę i doopa. Jakie macie sposoby na wykręcenie tych świec ?

 
Posts: 44
Joined: 22 April 2010, 22:57
Location: Mrągowo
Motocykl: CBR SC28
Year production: 1992

Post » 10 January 2011, 10:57

Są takie nasadki które się przekręcają na boki ja tym właśnie odkręcałem. http://www.strefanarzedzi.pl/_var/gfx/d90320376e6f78ce941543abbd3537f1.jpg Takie coś jak na tym zdjęciu pierwsze od dołu po lewej ;)

 
Posts: 15
Joined: 30 November 2010, 20:17
Location: Niemce
Motocykl: Honda CBR900RR sc33
Year production: 1998

Post » 10 January 2011, 11:58

Ja odkrecam takim klluczem
http://www.tuning.shop.pl/p/pl/4335/klu ... 16+mm.html
ja go kupiłem w tescoo za 10 zł :)

 
Posts: 97
Joined: 22 January 2010, 23:32
Location: Konstanty
Motocykl: sc33
Year production: 1999

Post » 10 January 2011, 17:59

takim lamanym jak u kolegi MietekRR mozna uszkodzic gwint w głowicy jeśli ktoś nie robi tego cierpliwie i spokojnie. my z kumplem zrobilismy klucz do xx`a i rr`ki sami. do zwyklego klucza do swiec takiego "rurkowego" dospawalismy przedluzke. nastepnie ucielismy go tak, ze wystaje nad otwor na tyle ze moglismy wywiercic w nim dziury zeby przelozyz poprzeczke za pomoca ktorej odkrecamy swiece. to rozwiazanie ma taka zalete ze wkrecajac swiece mozna to zrobic na poczatku palcami dzieki czamu ryzyko krzywego zalapania swiecy w gniazdo jest znikome.

P.S. tak wiem powinno sie uzywac klucza dyno. na razie nie posiadamy wiec po wyprobowaniu wielu patentow ten jest dla nas najlepszy

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 24 September 2009, 20:55
Location: bydgoszcz
Points: 1
Motocykl: honda cbr 900rr
Year production: 1998

Post » 10 January 2011, 20:46

ja inaczej zrobilem mianowicie dluga nasadka 16 do tego sruba srednicy 16 z zaszlifowanym koncem na czworokat zeby pasowala w nasadke a dlugosc taka ze wystaje lekko nad pokrywe zaworow i normalnym plaskim kluczem 24 odkrecam za glowke sroby i to tyle nieraz najprostsze srodki sa najlepsze i przy tym nie marnuje nasadki tylko do jednej pracy. :jupi: :jupi:

 
Posts: 94
Joined: 18 April 2010, 00:24
Location: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Year production: 1994

Post » 10 January 2011, 22:27

Hehe, no dobre macie patenty :D Myślę że z któregoś z nich skorzystam :) Ale jeszcze takie pytanko odnoście przedłużek z takiego zestawu : http://img13.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1396826601 . Mają one po środku takie coś za co można niby złapać (tak mi się przynajmniej wydaje) i odkręcić bez grzechotki tylko za pomocą pręta wsadzonego w tą dziurę z boku. Ale może się mylę ? Do czego to służy ? :P

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 11 January 2011, 00:10

jak u siebie kiedys zmienialem swiece nie miale z nimi problemu a mam podobny komplet jak wyzej oczywiscie airbox cewki guma zdjete

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 12 January 2011, 15:59

ja użyłem zwykłego klucza do świec coś ala z rurki skróciłem go na wymiar zrobiłem 4 otwory zamiast dwóch i dało radę :)

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 12 January 2011, 17:48

możesz też opuścić chłodnicę i zrobić to od przodu zamiast bujać się z kluczami, chociaż dobry zestaw to podstawa...


Return to Ogólne (CBR900RR SC28)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests