Strona 1 z 2

redukcja mocy...

Post: 03 marca 2011, 18:38
autor: pepik
Witam,odebrałem dziś papiery od tłumacza i w rubryce uwagi i wyjątki przeczytałem taki tekst:
"K72/10000 239km/h redukcja mocy poprzez zastosowanie zmodyfikowanego krócca ssącego w oznaczeniu 72KW*U.1:89*S.1:81" według mnie to moc jest ograniczona do tych 72KW około 98KM wie ktoś może jak przerobic żeby silnik uzyskał swoją nominalna moc ?

Post: 03 marca 2011, 18:57
autor: DamiIława
no jak na sc 28 to napewno zanizyli moc. Znajdz ten krociec i zdemontuj go jakos tak mi sie wydaje ale ktos sie napewno zaraz wypowie bardziej fachowo:D

[ Dodano: Czw Mar 03, 2011 5:58 pm ]
ja mam w f2 75kw hehe ;p

Post: 03 marca 2011, 20:22
autor: crazyduck
masz napisane gdzie sa na kroccach ssacych sciagnac gazniki i wywalic zwezki

Post: 03 marca 2011, 22:35
autor: Tomcbr600
Witam - redukcja mocy jest w króćcach ssacych, pomiedzy gaźnikiem a cylindrem, prawdopodobnie bedziesz musiał kupić nowe króćce ssące , ponieważ sa one zwężone i zwężeń prawdopodobnie sie nie wyjmuje. Ja tak miałem w yamasze. Jak wymienisz króćce bedziesz musiał też prawdopodobnie założyć nowe dysze i gaźniki do regulacjii i synchronizacji. Najlepiej, to najpierw sam zobacz czy masz, króćce zwężone, czy nie. Motocykle produkowane na róźne rynki europejski posiadały blokady i prawdopodobnie Ty masz taki egzemplaż. Pozdrawiam.

Post: 04 marca 2011, 07:17
autor: morwa76
a może tylko pisze że zmodyfikowany ,a moc jest ???

Post: 04 marca 2011, 22:47
autor: Szymex
Ja w dowodzie mam wbite też 72kW ale moc mam już otwartą. Musisz sprawdzić czy faktycznie jest zblokowana. Ostatnio jak poruszyłem ten temat to kolega z forum napisał że w sc33 maiał w dowodzie wbite 25kW.

Post: 04 marca 2011, 22:52
autor: chanbord
Dwóch moich kolegów w CBR 600 miało kryzy w dolotach, takie blaszki okrągłe z dziurami, które wystarczy wyjąć. Wystarczyło tylko odkręcić albo nawet tylko poluzować gaźniki i powyciągać kryzy z gumowych gardzieli pod gaźnikami. Podejrzewam, że 900 będzie miała podobnie.

Post: 05 marca 2011, 01:04
autor: pekal1
900 ma dokładnie tak samo, ściągasz gaźniki i je wyciągasz. Chociaż bywają wyjątki

Post: 05 marca 2011, 11:23
autor: adipaw
w zachodniej europie tak robią z moto i z samochodami bo mają ceny oc w zależności od mocy! naprzykład civic 1.4 is niemiecki miał 75km a 1.4i na europę miał 90km a wszystko za pomocą kryzy pomiędzy przepustnicą a kolektorem.
sprawdź bo niemce też nie są głupie i wyciągają to draństwo!!! stawiam że masz wyprute.

Post: 05 marca 2011, 16:12
autor: pepik
Dzięki za odpowiedzi,dziś to rozbierałem i ktoś już to wydłubał bo nic w dolotach nie było ale niestety czeka mnie zakup chłodnicy.[/b]

Post: 06 marca 2011, 03:16
autor: pekal1
A nie możesz zespawać ?

Post: 07 marca 2011, 18:34
autor: pepik
Była już spawana właśnie w tym miejscu cieknie,spróboje jeszcze pospawac ale juz sie rozglądam za inną.