Strona 1 z 2

Zablokowane sc 28

Post: 17 sierpnia 2007, 08:56
autor: MadPawel
Wie ktos w jaki sposob byla blokowana moc w sc 28 i na ktore rynki to szło? Moja honda jest z Francji i ma oznaczenie sc 29 i tak sie zastanawiam czy ma pełną moc bo na dwojce z jakos tak słabo z gazu idzie na koło...

Post: 07 września 2007, 23:28
autor: marcinSC33
Napewno na Szwajcarie były wersje blokowane kolega miał sc28 z 93r i była blokowana na module , motocykl wkręcał sie do pewnych obrotów a nie do końca bodajże przy 8tys odcinał zapłon.

Post: 02 października 2007, 22:54
autor: Tylik
Tak troche offtopic - Na dwójce z gazu na gume :?: :!: ..to wogóle możliwe przy standard przełożeniach :roll:

Post: 14 października 2007, 11:47
autor: Tylik
:?:

Post: 14 października 2007, 19:36
autor: krolik
moja nie idzie ale moze jakbys pod tylne nadkole dal jakies 50kg to by poszla :lol:

Post: 14 października 2007, 20:15
autor: Lodzia
Jeżdziłem kiedyś Sc33 kolegi ale z dwójki na koło musiałem ją brać ze sprzęgła bo z samego gazu nie było szans :cry: Z tego co wiem to motocykle z Francji przeważnie były otwarte

Post: 30 października 2007, 16:50
autor: MadPawel
Na dwójce trzeba było w odpowiednim momencie mocno szarpnac kierownica i idzie na koło ale meczarnia straszna teraz mam zmienione przełozenia (na stunt) i nie ma problemu ale to juz inna bajka :D

Post: 30 października 2007, 20:10
autor: kazan
Napewno na Niemcy były też blokowane. Z tego co wiem to blokady były różnie robione, jedna opcja to na module ale wtedy jak powyżej pisano odcinało by obroty w okolicy 7-8. Inna wersja jaką słyszałem to na gaźniku (dysze czy iglice or something, nie wiem dokładnie). Powiedz ile Ci pójdzie na maxa i ile pali to będzie jakaś sugestia czy jest blokada czy nie. W mojej SC33 97rok da sie samym gazem z dwójki na koło ale trzeba dobrze utrafić, napewno nie jest to tak just, że obojętnie jak gaz i idzie. Dobra pozycja i dobre obroty i idzie, ale jak chcesz super wpadać na gume to tylko przełożenia

Post: 29 kwietnia 2010, 17:31
autor: karol160
witam,
temat troche stary ale nie chcialem zakladac nowego podobnego, otóż mam pytanie czy ktos probowal odblokować 72kw w sc 28? mam ten sam problem a do tego 11 znakowy Vin nie pozwala mi sprawdzic ani z jakiego rynku jest moj motocykl, ani w ktorym miejscu zostal zablokowany, czytalem ze moga byc to walki modul lub gaźniki, grzebał ktos z Was moze juz przy tym modelu i doszedl do miejsca gdzie zostal zalozony jakis ogranicznik?? a swoja drogą wiecie moze gdzie jest mozliwośc sprawdzenia vinu ktory ma 11 znaków? w salonie hondy powiedzieli mi ze jest to juz niemozliwe poniewaz motocykl jest za stary :) '93
pozdrawiam

Post: 29 kwietnia 2010, 22:45
autor: spsx
Blokowane były także na krućcach ssących. Sprawdz tez dysze główne oraz iglice.

Post: 30 kwietnia 2010, 21:18
autor: PS BXL
wydaje mi sie ze sc 28 najprawdopodobniej moglo byc tak blokowane jak napisal kolega "spsx",
jezeli blokowane by bylo na modyle to nie wkrecal by sie na pelne obroty jak ktos wyzej napisal,
a na wałkach rozrzadu to raczej nie chyba ze na jakis konkretnie inny rynek

Post: 30 kwietnia 2010, 21:58
autor: karol160
mechanik powiedzial mi ze blokada na module nie koniecznie odcina wczesniej, ale odpowiada tez za ilosc paliwa albo moment zapłonu czy cos w tym stylu zebym nie przekrecil.......jaka prędkość maksymalna powinienem mieć na 1 biegu przy odcięciu? chyba w ten sposób sprawdze czy jest na pewno zablokowany bo jest mozliwość ze 72 kw poprostu bylo od nowosci przepisywane w dowód a kiedys zostal juz odblokowany chociaz mam wrazenie ze jest zadlawiony ;/