Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zamiana silnika sc28 na sc33

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 02 lutego 2013, 14:03

impulsator ma wtyczkę na dwa piny idzie on do wiązki kabli przypiętych do ramy :one: tam jest też druga kostka do ciśnienia oleju kiedyś już to przerabialiśmy nie da się tego zle podłączyć :(
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 53
Rejestracja: 06 października 2012, 22:37
Lokalizacja: Sokółka
Motocykl:

Post » 02 lutego 2013, 19:54

Miernikiem mierzyłem prąd na cewkach na styku jest między 10-12V w serwisówce wyczytałem że minimalne 100V ? Na cewce na obu stykach mam 12v a na świecy już niemam czyli cewka nie daje napięcia na świece.

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 03 lutego 2013, 11:26

Siema ja miałem to samo :) najlepsze jest to że wszystkie kable odłączyłem przeczyściłem ;) złożyłem to wszystko do kupy i działa :brawo: jak byś potrzebował mam jakieś cewki
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 03 lutego 2013, 12:20

To na 100% nie jest wina cewek, padaja one bardzo rzadko, a dwie w tym samym czasie to juz był by "Cud". Według mnie cos ewidentnie zle podlaczyłeś, sprawdz jeszcze raz podlaczenie impulsatora i czujnikow - neutral, stopki, i sprzegła.. Niesty tak na odleglosc to ciezko cos wiecej powiedziec...

 
Posty: 53
Rejestracja: 06 października 2012, 22:37
Lokalizacja: Sokółka
Motocykl:

Post » 04 lutego 2013, 16:57

czujnik stopki patrzyłem kabel styki się zgadzają tak samo neutral lampka się pali na zegarach położenie wału jakoś można miernikiem sprawdzić ?
Ostatnio zauważyłem brak modułu podsyłam zdjęcia mojej instalacji na których widać kostkę od modułu. Czy jest możliwość że mogłem mieć iskrę bez modułu na takiej instalacji z brakującym modułem?

Obrazek Obrazek

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 04 lutego 2013, 17:40

nie no, bez modułu na iskre nie ma szans. cos wczesniej musialo ci sie wydawac z ta iskra, albo moduł ci ktos wytargał ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 04 lutego 2013, 17:55

Ladny wal ;)
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 53
Rejestracja: 06 października 2012, 22:37
Lokalizacja: Sokółka
Motocykl:

Post » 04 lutego 2013, 20:17

Raczej te 2 wyjście ktoś się niebał i zaje.. :) No nic a myślicie że tego jest przyczyną że niema iskry a na cewkach napięcie ok 12V. ? i jeszcze jedno pytanie jaki moduł kupować sc28 czy sc33 przypominam rama osprzęt sc28 silnik sc33 :) dzięki

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 04 lutego 2013, 20:55

Jw, bez modulu nie ma bata ze zaiskrzy. Kupuj modul z rocznikow 92-97.
98-99 mialy dodatkowo diode zenera w stacyjce (takie zabezpieczenie przed zajumaniem) i musiał bys tez ja wlutowac w instalacje lub zamontowac cała stacyjke od rocznika 98-99, jesli modul 98-99 wepniesz w instalacje 92-97 bez tej diody to iskry nie bedzie.
A czy reszta jest ok to sie okaze po zamontowaniu modulu, jesli jest tak jak piszesz i wszystko inne juz sprawdzales - czujniki + impulsator to musi byc ok, bo tylko te elementy maja wpływ na iskre. Pomijam cewki, swiece i przewody.

 
Posty: 53
Rejestracja: 06 października 2012, 22:37
Lokalizacja: Sokółka
Motocykl:

Post » 03 marca 2013, 13:25

Chłopaki pojawił się problem kierunków, wcześniej miałem z tyłu lewy a prawego nie było. Teraz chcę zrobić 2 i dorobić 2 z przodu bo nie było. Kable sprawdzałem nigdzie nie widzę przerwać czy czegoś w tym stylu. Jak łatwo podłącze 2 kierunki takie jak na tej aukcji: http://moto.allegro.pl/tuning-kierunki- ... 40299.html
Jeszcze znalazłem u siebie przekaźnik świateł kierunkowskazów takie coś jak tu: http://moto.allegro.pl/przekaznik-swiat ... 82071.html
możecie określić gdzie ta kostka od tego przekaźnika( gdzie ten kabel idzie ). I jak podłąnczyć te 2 nowe kierunki na przód ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 03 marca 2013, 13:32

a masz kable przednich kierunkowskazów :/ musisz po instalacji iść do sedna sprawy ciężko będzie może podejdę do garażu zrobię ci kilka fotek instalacji ok
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 53
Rejestracja: 06 października 2012, 22:37
Lokalizacja: Sokółka
Motocykl:

Post » 08 marca 2013, 15:57

Witam czy to jest przekaźnik kierunkowskazów ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/372 ... d24fe.html

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości