Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

temepratura

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 17 września 2011, 12:13

No właśnie nie wim o co chodzi bo obieg jest na pewno, pompą pracuje normalnie tylko na tym cholernym postoju czy na światłach łapie temperaturę i za cholerę wentylator nie może zbić temperatury.
Kupno nowej czy nawet używanej to nie mały wydatek więc wole pierw się poradzić.
A tak wogule to może ktoś ma na zbyciu dobrą chłodnicę.

[ Dodano: Pon Wrz 19, 2011 4:38 pm ]
Czy ktoś z użytkowników SC57B potrafi mi odpowiedzieć czy jego wentylator jest w stanie schłodzić płyn chłodzący do temperatury która pozwala wyłączyć wentylator??
Oczywiście podczas postoju.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2013, 23:42

Siema!

Trochę odkopie temat ale nie widzę sensu w zakładaniu nowego.

Czy to normalne, że SC57b stojąc w niesamowitym korku potrafi dojść do 120*C kiedy na dworze jest +12 stopni? Oczywiście wiatrak hula, schładza go do jakoś niecałych 100 stopni i potem od nowa leci powolutku pod te 120 stopni. Podczas normalnej, miejskiej jazdy temperatura jest w okolicach 90*C. Sam wiatrak jak dobrze pamiętam, to załącza się w okolicy 106*C, na postoju potrafi mi się zagrzać do 111-112 stopni (oczywiście zaraz się schładza samo do poniżej 100)... Normalne to?

Wcześniej miałem 929, przy 104 włączał się wiatrak i nawet w upały po +30 stopni w mieście nie przekraczała 115. Zastanawiam się czy SC57 nie będzie mi się w takim razie gotować latając po mieście jak zrobi się trochę cieplej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 03 kwietnia 2013, 23:53

Kubcyś, coś tam chyba nie tak jest jak dochodzi do takich temp.może czujnik jest jakis zj...ny jak załacza dopiero przy 120*C

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2013, 00:03

Czarny, wiatrak załącza się od jakiś 106 stopni, potem wzrasta na postoju do tych 111-112 stopni i spada w okolice chyba 98.

Do 120 zagrzała mi się raz po tym jak trafiłem na zajebisty korek i co chwila czerwone światło, tak, że nie było szans na przejechanie nawet 100m żeby przechłodzić sprzęta. Jak się tylko wydostałem spomiędzy puszek i przejechałem kawałek z normalną prędkością to temperatura się uspokoiła i spadła w okolice 90 stopni. Nie zdziwiłoby mnie to gdyby na dworze wtedy było +30 stopni... natomiast było to z miesiąc temu i temperatura pamiętam była w okolicy zaledwie +12...

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 04 kwietnia 2013, 00:36

jak zdarzyło sie to tylko raz ,to poprostu jakieś anomalia jak w pogodzie :P u mnie kiedys temp doszła do 116*C fakt że w upale ale po chwili wiatrak zbił tą temp./ wymieniłem płyn i teraz jest git :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 kwietnia 2013, 06:45

Kubcyś pisze:Siema!

Trochę odkopie temat ale nie widzę sensu w zakładaniu nowego.

Czy to normalne, że SC57b stojąc w niesamowitym korku potrafi dojść do 120*C kiedy na dworze jest +12 stopni? Oczywiście wiatrak hula, schładza go do jakoś niecałych 100 stopni i potem od nowa leci powolutku pod te 120 stopni. Podczas normalnej, miejskiej jazdy temperatura jest w okolicach 90*C. Sam wiatrak jak dobrze pamiętam, to załącza się w okolicy 106*C, na postoju potrafi mi się zagrzać do 111-112 stopni (oczywiście zaraz się schładza samo do poniżej 100)... Normalne to?

Wcześniej miałem 929, przy 104 włączał się wiatrak i nawet w upały po +30 stopni w mieście nie przekraczała 115. Zastanawiam się czy SC57 nie będzie mi się w takim razie gotować latając po mieście jak zrobi się trochę cieplej.


masz coś ewidentnie nie tak
moja 104 załącza się i ani deka nie idzie do góry schładza ją do 90 kilku stopni i wiatrak się wyłącza
normalna temperatura w jezdzie jest coś koło 85
nigdy mi tak sie nie nagrzał moto jak u Ciebie zrób z tym coś bo sobie narobił przegrzaniem pieca konkretnego bałaganu zobacz jak pompa a przede wszystkim płyn :/ :/
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2013, 07:26

wiertło pisze:
Kubcyś pisze:Siema!

Trochę odkopie temat ale nie widzę sensu w zakładaniu nowego.

Czy to normalne, że SC57b stojąc w niesamowitym korku potrafi dojść do 120*C kiedy na dworze jest +12 stopni? Oczywiście wiatrak hula, schładza go do jakoś niecałych 100 stopni i potem od nowa leci powolutku pod te 120 stopni. Podczas normalnej, miejskiej jazdy temperatura jest w okolicach 90*C. Sam wiatrak jak dobrze pamiętam, to załącza się w okolicy 106*C, na postoju potrafi mi się zagrzać do 111-112 stopni (oczywiście zaraz się schładza samo do poniżej 100)... Normalne to?

Wcześniej miałem 929, przy 104 włączał się wiatrak i nawet w upały po +30 stopni w mieście nie przekraczała 115. Zastanawiam się czy SC57 nie będzie mi się w takim razie gotować latając po mieście jak zrobi się trochę cieplej.




masz coś ewidentnie nie tak
moja 104 załącza się i ani deka nie idzie do góry schładza ją do 90 kilku stopni i wiatrak się wyłącza
normalna temperatura w jezdzie jest coś koło 85
nigdy mi tak sie nie nagrzał moto jak u Ciebie zrób z tym coś bo sobie narobił przegrzaniem pieca konkretnego bałaganu zobacz jak pompa a przede wszystkim płyn :/ :/


No waśnie...

po to sie włącza wiatrak, żeby zbic temperaturę...

a nie, żeby jeszcze rosła i to tylko przy + 12 na dworze ....

a co będzie jak na dworze będzie + 25 ....

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 04 kwietnia 2013, 11:08

Kubcyś zmieniałeś płyn? Może coś zapowietrzone masz... Przewód jakiś nie jest zagięty?

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2013, 11:12

Hmmm... Zaleje ją nowym płynem chłodniczym, bo w sumie nie wiadomo kiedy był wymieniany.

W 929 też miałem problem z temperaturą ale tam przyczyna była prosta - nie było masy na wiatraku i się nie włączał, a tutaj w RR wszystko działa jak powinno, a temperatury wysokie.

EDIT:
stashekcn, nie zmieniałem jeszcze płynu chłodniczego, w lutym kupiłem tą SC57 i dopiero teraz się zabieram za przygotowanie jej do sezonu :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 kwietnia 2013, 14:31

Kubcyś pisze:Hmmm... Zaleje ją nowym płynem chłodniczym, bo w sumie nie wiadomo kiedy był wymieniany.

W 929 też miałem problem z temperaturą ale tam przyczyna była prosta - nie było masy na wiatraku i się nie włączał, a tutaj w RR wszystko działa jak powinno, a temperatury wysokie.

EDIT:
stashekcn, nie zmieniałem jeszcze płynu chłodniczego, w lutym kupiłem tą SC57 i dopiero teraz się zabieram za przygotowanie jej do sezonu :)


zawsze wymieniam na dzień dobry płyn chłodniczy hamulcowy i oleje to podstawa ;)
później jest spokojna rozczochrana że jest wszytko świeże hihi:
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2013, 15:28

wiertło, ja też po zakupie robię "zestaw startowy". Olej i płyn hamulcowy mam już nowe. Został tylko płyn chłodniczy, strasznie nie lubię babrania się z tym, dlatego to zostawiam zawsze na koniec. No cóż, w tygodniu wymienię i przy okazji sprawdzę wszystkie łączenia i mam nadzieję, że będzie już gitarrrra na nowym płynie :)

Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to walić śmiało, każda opina się przyda :] :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 04 kwietnia 2013, 15:31

Pany a TERMOSTAT się otwiera może jest zje...bany :dance:
nie ma obiegu :one:


jak masz zamiar zmieniać płyn to wyciągnij termostat :) wrzuć go do gara i na gaz :diabel: będziesz widział czy się otwiera :one: pozdro
-1--2--klama i guma haha

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości