Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 22:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wybiło 80 Tys. km

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Wybiło 80 Tys. km

Post » 20 kwietnia 2013, 07:41

Witam dobilem w weekend 80 tys. :D na liczniku :)i co tera silnik do remontu zwrocic na cos uwage moze jakies rady porady , mysle nad remontem silnika zima , ale czy to sie oplaca czy lepiej sprzedac i kupic nowy , jak wyglada remont silnika chodzi mi oczywiscie o koszty
Martwie sie bo 80 tysi wybilo a ostatnio chodzil sobie z 3 min. na podworku dodalem gazu a on delikatnie zadymil , zastanawiam sie czy cos robic z silnikiem i tak mnie to meczy ze az musialem napisac na forum :) (za bledy w formie zdan itd przepraszam jestem po 12 h pracy :P)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 20 kwietnia 2013, 08:05

A co ty byś chciał w tym silniku remontować :D
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 20 kwietnia 2013, 08:13

wymiana zaworow tloki pierscienie itd. wiadomo ze juz troche konikow kuleje :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 20 kwietnia 2013, 08:20

Powodzenia :one:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 kwietnia 2013, 09:53

zrób podstawowy serwis i nic więcej ;)

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2013, 10:09

Możesz robić remont, BA mozesz nawet z niego strokera zrobic, wstawic kute korby kute tloki, dac glowice do obróbki, wstawić nowe zawory, sprezyny APE, pomierzyc panewy PG, kupić nowe, tylko po co? jak chodzi dobrze to niema sensu ingerowac, chyba ze chcesz go miec na dlugie lata i pyknac ze 300 tysi to warto, ale licz sie ze taka zabawa to jest gruby wydatek. Na tym forum panuje opinia że sie nie da takich remontów robić, ale sie da i sprzety lataja lepiej niz seryjne, tylko że to są duże nakłady pienieżne. A prawda jest taka ze sc33 to i 200 tys CENZURA na seri tylko musisz dbać o regularne serwisowanie i wymiany na czas, a ze zakopcilo to kopcenie kopceniu nie równe, niebieski czy czarny dym?;)
Ostatnio zmieniony 20 kwietnia 2013, 10:15 przez AkumIZocha, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 16 marca 2012, 20:35
Lokalizacja: CCH
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 20 kwietnia 2013, 10:12

Remont kapitalny w sc33 po 80kkm? Nie zartuj.
Jesli zakopcila to czyszczenie gaznikow, synchro, ustawienie skladu mieszanki, regulacja zaworow, nowe swiece i powinno byc ok.
Chyba ze gumki w glowicy puszczaja i od tego kopci...

Dym jest bialy czy siwy ?

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 20 kwietnia 2013, 11:50

dokładnie jak piszą koledzy pilnować olej i śmigać a w zime pomyśleć o jakimś serwisie.
a z drugiej strony sie cieszyć z takiego przebiegu przynajmniej nie trafiłeś na mine z zarżniętym piecem i jak o niego troche zadbasz to przekręcisz drugie tyle. :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 20 kwietnia 2013, 13:54

Ja miałem w 600tce 110 tyś, teraz koles ma 130 i śmiga elegancko. Nie bierze oleju

 
Posty: 5
Rejestracja: 16 stycznia 2013, 20:46
Lokalizacja: OK
Motocykl:

Post » 20 kwietnia 2013, 14:01

na mobile.de widziałem sc 33 z przebiegiem 200 tys km

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Wybiło 80 Tys. km

Post » 20 kwietnia 2013, 19:13

5
Seyrus pisze:Witam dobilem w weekend 80 tys. :D na liczniku :)i co tera silnik do remontu zwrocic na cos uwage moze jakies rady porady , mysle nad remontem silnika zima , ale czy to sie oplaca czy lepiej sprzedac i kupic nowy , jak wyglada remont silnika chodzi mi oczywiscie o koszty
Martwie sie bo 80 tysi wybilo a ostatnio chodzil sobie z 3 min. na podworku dodalem gazu a on delikatnie zadymil , zastanawiam sie czy cos robic z silnikiem i tak mnie to meczy ze az musialem napisac na forum :) (za bledy w formie zdan itd przepraszam jestem po 12 h pracy :P)

czytajac ten post zastanawiam sie czy autor napisal go podchwytliwie czy ma cos z glowa???


90% procent motocykli w polsce na kombinowane przebiegi. jezeli nie specjalnie przez sprzedajacego. to z powodu jakiejs gleby slizgu itd. gdzie polecialy liczniki.

Przyjrzyjmy sie tematowi z drugiej strony w tym sezonie przystawialem sie do kupna gsxr 1000 k10 ktory wyjechal z salonu z 2011 roku. czyli rocznikowo mial 3 lata ale ale wiadomo ze. wyjechal z salonu w 2011 roku a ogladlem go w lutym br. czyli 2013 czyli jezdzone byl 2 sezony. przebiegu mial 28tkm... czyli super. przyjmijmy ze na sezon zrobil 14tkm. wiec patrzac na to z perspektywy czasu. motocykl typu cbr900rr sc33 z roku produkcji 99 na dzien dzisiejszy ma 14lat i przebiegu 50tkm. orgina?l smiechu warte...
zadajmy sobie teraz kazdy pytanie. ile ja,jako przecietny motocyklista robie km? j NP. OKOLO 10tkm.

a kupujac motocykl cieszymy sie ze kupilem 10 letni motocykl z przebieguem 35tkm...
wiec chlopie jazadam pytanie... czy jestes pewny ze twoj motocykl ma orginalne 80tkm czy przekrecone????

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 20 kwietnia 2013, 23:05

roksc33 mógł by ktoś przekręcić przebieg jak moto ma 80tyś :one: bez sensu :one:
-1--2--klama i guma haha

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości