Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Naprawa lag wymiana uszczelniaczy oleju SC44 Prosze o pomoc

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 23 czerwca 2012, 01:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2010

Post » 18 października 2013, 18:58

Hej hej.
Mam problem bo nie działa mi lewa górna regulacja odbicia - mogę kręcić w lewo i prawo i nie kończy się obracać ;-(
co to może być? jak naprawić?
lub może znacie "magika" co mi to naprawi to w Zielonej Górze lub okolicy?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 października 2013, 22:02

EMEK pisze:Hej hej.
Mam problem bo nie działa mi lewa górna regulacja odbicia - mogę kręcić w lewo i prawo i nie kończy się obracać ;-(
co to może być? jak naprawić?
lub może znacie "magika" co mi to naprawi to w Zielonej Górze lub okolicy?


Siem

Na to wychodzi że zerwałeś gwint nie obejdzie się bez rozebrania i wymiany tej części.
Bardzo delikatnie z tymi śrubkami powinno się operować i z wyczuciem.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 23 czerwca 2012, 01:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2010

Post » 18 października 2013, 22:31

kurka sam boję się za to brać,
jeszcze coś zepsuję ;-/

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 października 2013, 09:00

EMEK pisze:kurka sam boję się za to brać,
jeszcze coś zepsuję ;-/


ja sam pierwszy raz zabierałem się do wymiany uszczelniaczy i było ok :D

musisz robić tak jak serwisówka każe ;)

i dwa zachować czystość i dokładność panewki i lagi obejrzeć przy okazji czy nie ma zadziorów luzów itp.

Jedna istotna uwaga musisz mieć coś do nabijania uszczelniaczy bo bardzo łatwo je uszkodzić.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 62
Rejestracja: 29 października 2013, 14:11
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 05 listopada 2013, 12:08

Podpinam się do tematu.
Ponieważ nie znalazłem konkretnej odpowiedzi to pytam się tu:

- Jaki wymiar uszczelniaczy oryginalnie do 929 (znalazłem 43/54/10 lub 43/54/11) i ile oleju wchodzi w jedną lagę (znalazłem 488 +/- 2,5 ml, a gdzieś wyczytałem że ponad 0,5 l na lagę )? i teraz zgłupiałem bo już nie wiem ile czego :/

- Z przodu mam założone amorki Wilbers. Czy będzie różnica w uszczelniaczach i ilości oleju?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 listopada 2013, 13:55

lepiej rozebrać lagi i zobaczyć jakie masz uszczelniacze org mają 43/54/11 a co do oleju to tak jak serwisówka podaje tylko nie wiem jak to jest w Wilbers jakie ilości oleju.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 62
Rejestracja: 29 października 2013, 14:11
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 05 listopada 2013, 14:18

A oryginalnie ile oleju wchodzi? Może jest tak samo? Ewentualnie gdzie mogę znaleźć info ile oleju do Wilbers'ów bo nie mogę znaleźć na necie...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 listopada 2013, 14:22

tu masz serwisówkę http://fireblade.pl/down_serwisowki.php
Może być ale nie jestem pewien bo nie miałem z tym styczności.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 05 listopada 2013, 15:33

to albo zlej idealnie calutki olej odmierz i potem wlej tyle samo, choć to będzie czasochłonne i odrobinę trudne, albo po prostu zrób jak w serwisówce i jak pokazałem na poczatku tego tematu w krótkiej instrukcji, czyli wlej olej do poziomu 90mm od górnej krawędzi lagi i do głowy nie bierz :)
Obrazek

 
Posty: 62
Rejestracja: 29 października 2013, 14:11
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 07 listopada 2013, 14:03

Olej AGIP SAE 10W (rozlewany z beczki)
Znalazłem taki olej na Allegro. Czy może być do amorów do 929? Coś gdzieś kiedyś czytałem że nie wszystkie oleje pasują do zawieszenia upside down. Ale nie wiem czy to prawda...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 listopada 2013, 16:15

ja nie jestem przekonany co do tej banki i czy to jest do amorów.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 62
Rejestracja: 29 października 2013, 14:11
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 07 listopada 2013, 16:19

W takich samych bańkach widziałem w sklepie tyle że drożej. Poza tym jest podane na allegro że do amorów tylko nie wiem czy do wszystkich typów.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości