Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 16:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zmiana przełożenia -1 na przód i + 2 na tyle

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 16 marca 2012, 20:35
Lokalizacja: CCH
Pochwały: 1
Motocykl:

Zmiana przełożenia -1 na przód i + 2 na tyle

Post » 25 lutego 2014, 19:36

Pany, jak ktoś robił taka operacje , niech pochwali sie jak wrazenia?
Duza róznica w stosunku do fabrycznego przełozenia ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 20 kwietnia 2013, 15:07
Lokalizacja: Jedlanka/Iłża/Radom
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 26 lutego 2014, 01:36

Ja właSnie zakupilem takie zebatki. Na pewno bedzie bardziej nerwowa hihi:

 
Posty: 16
Rejestracja: 05 marca 2014, 20:58
Lokalizacja: Ostrowiec
Motocykl:

Post » 23 marca 2014, 17:17

jakie koszta byly ? musze zmienic u sb tak samo :) bo obecnie 16/63 :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 23 marca 2014, 20:44

Nie odczujesz jakiejś nerwowości, będzie się lepiej zbierał i licznik będzie zawyżał
tutaj masz wszystkie dane jaka będzie prędkość max, na każdym biegu i wiele więcej
http://www.gearingcommander.com/

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 16 marca 2012, 20:35
Lokalizacja: CCH
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 24 marca 2014, 09:50

blazej33 pisze:Nie odczujesz jakiejś nerwowości, będzie się lepiej zbierał i licznik będzie zawyżał
tutaj masz wszystkie dane jaka będzie prędkość max, na każdym biegu i wiele więcej
http://www.gearingcommander.com/


Dzieki, przydatna strona.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 24 marca 2014, 12:02

Dawałem takie przełożenie do SC57A i ogólnie bardzo na plus. Moto bardziej agresywne bo tego mi w niej brakowało a jeszcze ciągle przydatne do wycieczek.
PZDR

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 24 marca 2014, 12:50

Ja robiłem, świetna konfiguracja.
Jest na forum pod innymi tytułami w kilku miejscach dokładny opis ...


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość