Dzisiaj jest 29 marca 2024, 11:52

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Uszczelniacze lag

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 110
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Uszczelniacze lag

Post » 31 marca 2014, 23:50

Siema
zmuszony jestem do wymiany usczelniaczy lag z przodu i stad moje pytanie do Was. Poprzednio tj. 2 sezony temu wymienialem oba uszczelniacze z przodu na Athena i puscil mi teraz lewy po 2 dniach srogiej nauki jazdy na kole (a nie wydaje mi sie zeby lądowanie za kazdym razem bylo twarde).
Sa moze jakies porządniejsze uszczelki do lag? wiem ze athena jest dobra firma bo wczesniej kupowalem uszczelki tej firmy do innego moto, ale jestem teraz do nich troche zrazony. moze są jakies dedykowane specjalnie do stuntu, jakies mocniejsze?

ps. kapturki przeciwpyłowe na moje oko nie są jakoś znacznei zniszczone, lekko uszczerbione może w 2 miejscach ale to chyba nie powinno mieć większego wpływu na stan uszczelki

 
Posty: 22
Rejestracja: 11 lutego 2013, 19:42
Lokalizacja: Rzezawa
Motocykl:

Post » 01 kwietnia 2014, 10:27

Bierz te, sam je montowałem od tego sprzedawcy i moge polecić.
http://allegro.pl/uszczelniacz-zawiesze ... 52559.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 01 kwietnia 2014, 14:30

a moze masz porysowane lagi i dlatego cieknie obejrzył dokładnie czy nie ma rys

 
Posty: 13
Rejestracja: 16 grudnia 2013, 21:19
Lokalizacja: z całego świata
Motocykl:

Post » 01 kwietnia 2014, 18:54

Ja mam ari. 118 i też rewelacja. Polecam

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 01 kwietnia 2014, 19:04

Ja mam Atheny już z 5 lat i dalej ok. ( a kilka razy zdarzyło się mocne walnięcie o ziemię)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 kwietnia 2014, 22:19

kubad1990, NOK lub turmax to są dobre uszczelniacze i bedziesz mega zadowolony
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=104558

[ Dodano: Wto Kwi 01, 2014 10:20 pm ]
olej 10W
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 02 kwietnia 2014, 19:35

Krzywe lagi albo zle skrecone dystanse przy kole co powoduje sciskanie goleni i leje......

 
Posty: 110
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2014, 10:37

sprawdze te turmaxy jak kolega poleca :)

 
Posty: 122
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2014, 11:18

https://www.youtube.com/watch?v=8wlzfoV ... ure=fvwrel
zobacz, może to pomoże na początku
użyj kliszy z aparatu fotograficznego.

 
Posty: 110
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2014, 00:12

dobry patent :) tylko ciekawe czy na dlugo takie cos wystarczy.
usczelniacze juz mam zamowione, ale przed wymiana sprobuje to zrobic, ciekaw jestem efektu i czy po wjechaniu w jakas dziure znowu nie zacznie leciec

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2014 12:14 am ]
na allegro 30zl wolaja, trzeba pomyslec... :diabel2:

 
Posty: 122
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2014, 10:39

po co to kupować.
To ma jedynie oczyścić powierzchnię styku uszczelniacza z lagą.
Weź kliszę z aparatu fotograficznego, wytnij z niej taki haczyk.
Działa tak samo, wygląda mniej profesjonalnie ;)

 
Posty: 110
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Post » 05 kwietnia 2014, 19:49

uszczelka wymieniona, jak rozebralem amor to uszczelka byla juz dosc twarda i ten patent chyba nie zdalby egzaminu


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości