Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 23:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Porysowany cylinder

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Porysowany cylinder

Post » 25 stycznia 2016, 14:33

no tak tez wlasnie sie zastanawialem, czyli dół wał korbowy i panewki przelozyleś ze starego do nowego bloku tak? hmm kurcze ryzykowna sprawa ciekawe jak to sie spasuje

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Porysowany cylinder

Post » 25 stycznia 2016, 15:46

pchaj to na wiosnę :P

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: Porysowany cylinder

Post » 25 stycznia 2016, 20:29

Moze do poczatku sezonu wytrzyma :P stary wal plus nowe korby z panewkami , nie widzialem takiej skladanki jeszcze :D ciekawe jakie pasowanie tego wyszlo :P

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Porysowany cylinder

Post » 25 stycznia 2016, 21:57

mati1490 pisze:Moze do poczatku sezonu wytrzyma :P stary wal plus nowe korby z panewkami , nie widzialem takiej skladanki jeszcze :D ciekawe jakie pasowanie tego wyszlo :P



przerabialem temat 500km i mozna walic z korby:)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Porysowany cylinder

Post » 26 stycznia 2016, 18:45

Jeśli faktycznie zostały stare panewki ( a niski koszt naprawy to sugeruje ) to tak jak pisze roksc33 - długo to nie polata :( . Przykro mi, ale szkoda było Twojej pracy i 1000 pln-ów....

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Porysowany cylinder

Post » 27 stycznia 2016, 08:50

Przecież jest całe vademecum o panewkach numerach i kolorach.
Któryś z forumowiczów dokładnie o przedstawił i prześwietlenie.

 
Posty: 8
Rejestracja: 20 września 2015, 10:31
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Re: Porysowany cylinder

Post » 20 lutego 2016, 14:33

został zmieniony tylko górny karter a tylko wraz z nim tłoki oraz pierścienie, dół silnika czyli panewki wał i korby zostały ze starym dolnym karterem, wiem ze bloki są sparowane :) teraz jasno chyba napisałem

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Porysowany cylinder

Post » 20 lutego 2016, 18:17

Jasno , nawet bardzo jasno, ale naprawa kompletnie niezgodna z tym jak byc powinno i szczerze mowiac odradzam Ci jazde na tej maszynie, bo to naprawde moze miec tragiczne skutki.
Dlaczego tak uważam... ?
Karter górny i dolny sa traktowane w fabryce jako JEDEN element i nigdy nie nalezy ich wymieniac pojedyńczo. Wszystkie otwory pod wałki skrzyni , wału korbowego itp, sa wykonywane w fabyce kiedy dwie połówki sa ze soba połączone i do konca ich zycia ten komplet powinien pozostac kompletem. Wał korbowy znajduje sie na połączeniu obu połówek, obecnie na gorze i na dole masz kartery z zupelnie innych selekcji, co uniemozliwia utrzymanie wlasciwych tolerancji pomiedzy wałem a panewkami.
Nawet w starych Mz-tkach po "zmieszaniu" karterów bardzo szybko padały skrzynie biegow.

Pomysl co sie stanie, kiedy lecac 2 paki zbokuje ci sie ta "wydumka"..... wywal ten silnik na smietnik i szukaj innego, naprawde szczerze Ci radze....

 
Posty: 90
Rejestracja: 25 sierpnia 2013, 15:50
Lokalizacja: Zamość
Motocykl:

Re: Porysowany cylinder

Post » 20 lutego 2016, 19:09

Wszystko się okaże

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 20 lutego 2016, 19:19 przez sky, łącznie zmieniany 3 razy

 
Posty: 90
Rejestracja: 25 sierpnia 2013, 15:50
Lokalizacja: Zamość
Motocykl:

Re: Porysowany cylinder

Post » 20 lutego 2016, 19:17

Ciekaw jestem jak to będzie chodzić.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka[/quote]



Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Porysowany cylinder

Post » 20 lutego 2016, 20:58

ckksm pisze:został zmieniony tylko górny karter a tylko wraz z nim tłoki oraz pierścienie, dół silnika czyli panewki wał i korby zostały ze starym dolnym karterem, wiem ze bloki są sparowane :) teraz jasno chyba napisałem


Szczerze mówiąc niech nasz Pan Bóg trzyma Cię w swojej opiece.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 110
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Re: Porysowany cylinder

Post » 20 lutego 2016, 22:14

strach pomyslec ile takich moto stoi na allegro...

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości