Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Obniżenie CBR

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 13 marca 2009, 13:06

Zgadza się opuszczająć na lagach znieniasz geometrię moto.
Co do wysokości jaka powinna wystawać z półek to i ile pamiętam w moim było minimalnie ponad półkę. Pamiętam jednak że każdy SC 33 który spotkałem miał inaczej

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 13 marca 2009, 18:36

Ustaw tak aby dobrze Ci sie jedzilo a kolo nie ocieralo o owiewki i owiewki o asfalt. Nie ma jakiegos idealnego ustawienia, to sie zmienia w zaleznosci od stylu jazdy i kierowcy.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2009, 20:32

przeciez mozna tam na sprezynie nie co puscic na tyle... ja mam np jak najwyzej i tylek fajnie zadarty jest troszke a nie taki kapec

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 15 kwietnia 2009, 07:23

Pająk pisze:Popatrz tutaj
http://www.moto-akcesoria.pl/index.php? ... 10_978_979
moj znajomy mial taki zestaw w bandicie 600 i efekt byl widoczny golym okiem


Takie ogniwa sam przerabiałem do gsxr1100 ze starych. Żaden problem i nie za tak kosmiczną kwotę, jaką tutaj podają.

Chcesz mieć moto niżej? Musisz zrobić coś takiego:

1. Odkręcić z jednej strony powyższe ogniwo - rób to dla bezpieczeństwa w 2-3 osoby. Jedna trzyma ogniwo i odkręca o pozostałe trzymają tył moto, żeby nie spadł na glebę.

2. Następnie osoby, które trzymają moto niech go obniżą o te twoje 3cm w gół, a ty odrysuj na starym ogniwie (zaznacz pisakiem), w ktróym miejscu na ogniwie przypadają otwory do mocowania amora.

3. Wszystko w temacie. Reszta na priv jeżeli dalej cię interesuje :diabel:

Aha - pamiętajcie, że ogniwa w czasie pracy są tylko rozciągane.

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 12:44 pm ]
Wracając jeszcze do tematu, chciałbym dopowiedzieć co dzieje się w skutek obniżenia motocykla na zawieszeniu.

Otóż wszystko ma swój cel i napinając bardziej sprężynę tylnego zawieszenia powodujemy iż mniej się on ugina pod naszym ciężarem. Dodatkową, niezauważalną sprawą jest napęd tylnego koła.
Poprzez małe ugięcie motocykla oś tylnego koła jest poniżej osi obrotu wahacza co powoduje nieznaczne ugięcie moto przy ostrym dodaniu gazu, gdyż siła napędowa od łańcucha zgina wahacz ku dołowi,
Stanie się odwrotnie, gdy obniżymy w dowolny sposób moto. Oś koła będzie powyżej osi obrotu wahacza co podczas ostrego dodawania gazu będzie jeszcze bardziej obniżało tył motocykla, co spowoduje zmianę geometrii motocykla (stanie się on mniej zwrotny).
Jeżeli chcecie, aby moto było bardziej nerwowe (zwrotne) to dupa do góry (szybciej złapiecie szimę).
Jeżeli obniżycie tył macie kiepską jazdę w ostrych zakrętach, a poprzez przesunięcie środka ciężkości przy ostrym heblu przednim będzie wam piszczała opona zamiast stawiać moto w górze.

 
Posty: 38
Rejestracja: 27 stycznia 2011, 19:06
Lokalizacja: OPR
Motocykl: SC57 HRC
Rok produkcji: 0

Post » 07 marca 2011, 08:54

Odgrzewam kotleta ;)
Orientuje się ktoś gdzie kupię taki zestaw do obniżenia 1000rr sc57??
Tak o 2-3 cm.
Z góry dzięki

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości