Czy wystarczy misa + głowica?
Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 43
- Joined: 09 October 2016, 18:26
- Motocykl: CBR 954 RR
- Year production: 2002
» 18 October 2016, 01:24
Witajcie. Mam przedmuchy na silniku. Czym cieplejszy tym mocniej wali z odmy olej i para o zapachu paliwa. Silnik gorący już nie odpala.
Próbuję to uratować. Chciałbym zdemontować rozrząd. Zdjąć głowicę. Odkręcić misę, potem pokrywy stopy i wyjąć tłoki z korbowodami do góry.
Potem sprawdzę stan tulei cylindrów, ich wymiary i pomyślę czy jest sens próbować to remontować czy kupić inny silnik.
Pytanie jest takie, czy może mnie spotkać jakiś problem czy bez problemu tłoki z korbami wyjdą?
-
-
- Posts: 262
- Joined: 23 July 2015, 09:51
- Points: 3
- Motocykl: CBR 900 sc33
- Year production: 1998
» 18 October 2016, 05:59
Wyjmiesz bez problemu tylko najpierw rozpolow kartery

This post was deleted
by
lukaszooo on 18 October 2016, 06:00.
-
maciekxModerator
-
- Posts: 1546
- Joined: 18 May 2011, 20:50
- Location: Mrągowo
- Points: 20
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Year production: 2005
» 18 October 2016, 08:04
źle to wróży identyczny objaw miał mój kumpel w R1 odmą waliło olej okazało się że dwie tuleje cylindrów pękniete
-
-
- Posts: 43
- Joined: 09 October 2016, 18:26
- Motocykl: CBR 954 RR
- Year production: 2002
» 18 October 2016, 10:36
lukaszooo wrote:Wyjmiesz bez problemu tylko najpierw rozpolow kartery

No własnie nie chce rozpoławiać karterów. Chce odkręcić stopy korbowodów od strony miski i zdjąć głowicę. I wyjąć tłoki do góry bez rozłupywania karterów
-
-
- Posts: 538
- Joined: 19 March 2013, 21:09
- Location: gdańsk
- Points: 7
- Motocykl: sc33,f4i,
- Year production: 1999
-
» 18 October 2016, 19:15
Nie rozkręcisz stopek korbowodowych bez rozpoławiania.A inna sprawa,po co chcesz wyjąć tłoki ? myślisz że założysz nowe pierscienie i to będzie jeździć ? Ja Ci proponuję szukać innego silnika, mogę się założyć że po zdjęciu głowicy już tłoków nie będziesz chciał wyciągać ...jak wali ci z odmy to nie będzie czego tam reanimować , zrób próbę olejową i wszystko będziesz miał jasne .
-
-
- Posts: 43
- Joined: 09 October 2016, 18:26
- Motocykl: CBR 954 RR
- Year production: 2002
» 18 October 2016, 22:16
No nie ma sensu...
-
-
- Posts: 43
- Joined: 09 October 2016, 18:26
- Motocykl: CBR 954 RR
- Year production: 2002
» 19 October 2016, 00:01
Podjąłbym się może naprawy tego. Wymiany karterów i przekładki tego co mam ale ie mogę doczytać o co chodzi z tymi panewkami... Czy zakładając mój cały kompletny wał do nowych karterów panewki mogę przełożyć ze starego silnika czy mają byc dobrane pod nowy karter?
-
-
- Posts: 538
- Joined: 19 March 2013, 21:09
- Location: gdańsk
- Points: 7
- Motocykl: sc33,f4i,
- Year production: 1999
-
» 19 October 2016, 09:11
Panewki głowne musisz mieć nowe a i tak dlugo na tym nie pojeździsz ,szukaj pieca , zdzwoń do chłopaków z linka i zamów sobie piec do 954 , znają się na rzeczy i kupę lat tymi silnikami handlują , i wała CI nie wykręcą bo znają te sprzęty lepiej od konstruktora
http://allegro.pl/honda-cbr-954rr-954-r ... 16143.html
-
roksc33Staly Bywalec
-
- Posts: 928
- Joined: 13 February 2011, 15:44
- Location: Żory
- Points: 22
- Motocykl: Cbr 900rr
- Year production: 1999
-
» 19 October 2016, 11:02
Te Gdanszczanin. odbierz ten telefon!!! chyba ze sie boisz?:)
-
-
- Posts: 538
- Joined: 19 March 2013, 21:09
- Location: gdańsk
- Points: 7
- Motocykl: sc33,f4i,
- Year production: 1999
-
» 19 October 2016, 13:48
roksc33 wrote:Te Gdanszczanin. odbierz ten telefon!!! chyba ze sie boisz?:)
oddzwaniałem nie odebrałeś
Return to Usterki/awarie (CBR954RR SC50)
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest