Dzisiaj jest 29 marca 2024, 10:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

temepratura

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 29
Rejestracja: 20 września 2012, 12:37
Lokalizacja: Bedzin
Motocykl:

Post » 23 września 2013, 21:27

Panowie szybkie pytanie, gdzie w sc57a znajduje się termostat?

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 23 września 2013, 21:33

Pod bakiem

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 marca 2020, 15:03
Motocykl: Cbr 1000rr
Rok produkcji: 2006

Re: temepratura

Post » 17 maja 2020, 14:11

Odkopię temat mam bardzo podobne objawy jak u kolegów w jeździe temperatura to 80 stopni, miasto max 90 ale jak się nagrzeje i zaczyna kręcić wiatrakiem przy 104 potem nagle wchodzi 107 i zbija powoli czasami zejdzie do 100 i wyłącza czasami stoji na 103. i Wiatrak ciągle kręci płyn jest nowy motula wyciekow nie mam układ napewno pełny i odpowietrzony stan w zbiorniczki max, moto to cbr 1000rr sc 57b i dodam że mam jeden wiatrak na chłodnicy czy tak powinno być?

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: temepratura

Post » 18 maja 2020, 18:59

Wszystko masz ok. Ogólnie jak nie wychodzi temp powyżej 110-112 stopni to wszystko gra. Wersja A na postoju to nawet nie zbije temp tylko będzie stał na 107-108 stopni na wentylatorze.

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 marca 2020, 15:03
Motocykl: Cbr 1000rr
Rok produkcji: 2006

Re: temepratura

Post » 19 maja 2020, 00:25

Okey dziękuję za odpowiedź, w wolnym czasie przemyje chłodnice nwm czy ktoś to robił ale w miejscu wentylatora jest faktycznie zapchana. Chce to zrobić ropownicą i sprężarka ustawie ciśnienie na jeden bar nie chce niczego uszkodzić i przelecę woda z ew szamponem do mycia samochodu

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 marca 2020, 15:03
Motocykl: Cbr 1000rr
Rok produkcji: 2006

Re: temepratura

Post » 19 maja 2020, 16:11

Po wymyciu jest trochę lepiej ale po kilku włączeniach i wyłączeniu wiatraka dalej trzyma temp np 104 i wentyl kręci spada 103 potem 104 znowu 103 itd chyba ten typ tak ma podczas jazdy nie ma problemu grzaniem się, dziękuję i pozdrawiam.

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 marca 2020, 15:03
Motocykl: Cbr 1000rr
Rok produkcji: 2006

Re: temepratura

Post » 30 sierpnia 2020, 22:47

Panowie możecie mi podpowiedzieć jakie objawy dała by padnięta pompa wody, ostatnio mój blady łapie temperaturę 109 w miesicie. Wystarczy na chwilę stanąć wiatrak kręci, bardzo wolno zbija lub trzyma temperaturę jak pojadę to odrazu zaczyna spadać. Gdy jadę w miescie bez stania ma 98 plus minus poza miastem w jeździe ok 80 płyn motul nowy napewno odpowietrzony układ na 100 procent. Stąd taka myśl że może pompa wody nie domaga bo wystarczy dać gazu zrobić szybszy obieg płynu i wraca do normy.

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: temepratura

Post » 01 września 2020, 00:06

Wszystko jest dobrze :) Nie masz po co kombinować. 9 lat przelatałem na SC57A i to jest jego normalna praca.

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 marca 2020, 15:03
Motocykl: Cbr 1000rr
Rok produkcji: 2006

Re: temepratura

Post » 02 września 2020, 10:10

Obrazek
Znaczy mam wersję b 2006 ale zakładam że a jest bardzo podobna jeśli chodzi o temperaturę. Nic bym z tym nie robił ale po pewnej jeździe zauważyłem to. Niesty moja owiewka w dolej części zaczęła się deformować. O dziwo inne nawet bliżej kolektorów i chłodnicy są w świetnej kondycji, dlaczego tak się stało moto nigdy nie złapał temp powyżej 109 stopni i zawsze chłodziłem go zostawiając wiatrak do wyłączenia.

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: temepratura

Post » 02 września 2020, 15:14

A jesteś pewny, że to oryginalna owiewka? Ma pod spodem wybite numery i oznaczenia Hondy? Znajomy miał taka akcję w 954 ale z zamiennikami.

 
Posty: 23
Rejestracja: 02 marca 2020, 15:03
Motocykl: Cbr 1000rr
Rok produkcji: 2006

Re: temepratura

Post » 02 września 2020, 15:52

I właśnie mam jakieś zxv a nie honda gdzie reszna plastików jest z logiem tej marki, mam orgl kupiony i stąd pytanie czy malować i matować czy to u mnie było coś nie tak z tematem temperatury.

 
Posty: 35
Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 1
Motocykl: SC57A & SC59B
Rok produkcji: 2012
Samochód: BMW 5

Re: temepratura

Post » 03 września 2020, 13:59

To ja stawiam ewidentnie na plastiki :) I tak masz lepiej z temp jak w wersji A z 1 wentylatorem i bardziej zakrytym silnikiem przez owiewki ;) W A jak wejdzie na temp to już nie zbije do czasu jak się nie zacznie jechać...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości