Dzisiaj jest 19 marca 2024, 04:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Akcje serwisowe cbr1000rr sc59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 25 marca 2009, 19:57

beti pisze:Jak podliczyłam wszystkie części, które przyjdą to wyszło na ponad 2700 zł

Jest opcja, żeby ściągnąć ten zestaw z USA - po numerze 06200-MFL-305. Wychodzi to niecałe $260 + koszty, czyli zdecydowanie taniej. Ja jednaki pójdę raczej w kierunki SMT.

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 17:53
Lokalizacja: Polska
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 2008

Post » 25 marca 2009, 21:04

Z tego co napisał Mor wynika że sami musimy wymieniać te sprzęgło i dodatkowo płacić? Czy faktycznie niezbyt cicha praca sprzegła jest jedynym objawem czy komuś coś się dzieje?

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 25 marca 2009, 21:45

Znając życie to jest w tym drugie dno, a nie tylko głośna praca. Jakby wymieniali przez głośną pracę sprzęgło to by Yamaha zbankrutowała przez XJ Diversion.

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2009, 00:12

a co tu jest do ukrywania? Jeśli coś jest wadliwe i zagraża bezpieczeństwu użytkownika to wzywają go do serwisu i wymieniają części na nowe. Lepiej chuchać na zimne i zapobiegać niż czekać aż coś złego się stanie. Nie mogą sobie po prostu na to pozwolić, a Honda akurat ma jobla na punkcie bezpieczeństwa :P Moim zdaniem nie ma co się doszukiwać drugiego dna w tej kampanii. Gdyby sprzęgła były wadliwe to by wysyłali pisma do właścicieli wzywające na serwis a poinformowali tylko dealerów żeby to robić przy okazji więc nie ma co panikować. W oficjalnym biuletynie dot. tej akcji piszą, że wielu użytkowników skarżyło się na głośne "metaliczne" odgłosy, które wydawały się im niepokojące. W związku z tym Honda postanowiła wyeliminować te odgłosy wymieniając sprzęgiełka na nowe-cichsze :mrgreen: a jak komuś nie przeszkadza niekulturalna praca sprzęgła to może to olać i sobie dalej tym głowy nie zawracać albo zajechać na wymianę jak już się obecne trochę zużyje :D
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 26 marca 2009, 10:56

No to jestem ciekaw co na to bogusławski od którego kupiłem moto. Ale znając moje szczęście to się wypnie muszę zresztą poczytać gwarancję. Jeśli chodzi o głosną pracę to mi to nie przeszkadza jeśli oczywiście sie nic nie rozsypie to oleją całą wymianę

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2009, 12:43

Mike RR pisze:No to jestem ciekaw co na to bogusławski od którego kupiłem moto.

Też jestem ciekaw, bo mam moto od niego, ale że gwarancję olałem, to się bezpośrednio w Słupsku nie dopytuję :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 17:53
Lokalizacja: Polska
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 2008

Post » 27 marca 2009, 00:25

Ja także jestem zdania że jeżeli coś się dzieje to trzeba to zrobić odrazu i nie czekać aż przyjdzie sezon a moto na windzie w salonie - i teraz rodzi śię pytanie dlaczego nie ma żadnego halo na stronie Honda.de?

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 27 marca 2009, 13:33

może dlatego, ze to nie podlega pod recall. Tak jak pisałam wcześniej - to nie jest kampania bezpieczeństwa i klienci nie będą informowani o niej.
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2009, 11:22

beti pisze:może dlatego, ze to nie podlega pod recall. Tak jak pisałam wcześniej - to nie jest kampania bezpieczeństwa i klienci nie będą informowani o niej.

Honda USA rozsyłała listy do domu, u nas Honda Europe nie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2009, 12:51

Mor pisze:Honda USA rozsyłała listy do domu, u nas Honda Europe nie.


no popatrz jak nierówno traktują swoich klientów :|

czyli albo tamci są przewrażliwieni albo nasi mają nas w.... nosie :|
Franek mój to jest to, kocham go!

 
Posty: 75
Rejestracja: 18 lutego 2009, 17:12
Lokalizacja: Gdansk
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2010

Post » 29 marca 2009, 08:49

W stanach klient to pan. Ja wczoraj bylem u siebie to rozlozyli rece ze nic o tym nie wiedza.

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 29 marca 2009, 12:56

Mnichu pisze:Ja wczoraj bylem u siebie to rozlozyli rece ze nic o tym nie wiedza.


a podałeś im VIN do sprawdzenia?
Franek mój to jest to, kocham go!

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość