mam problem z alternatorem ktory nie podaje pradu, kolega mial taki sam problem, przewinal alternator, pochodzil kilka dni i znowu nie ładuje. I teraz pytanie...czy próbowąć go przewinąc i liczyć na cud że bedzie już ładował i problemu nie bedzie?, kupic nowy?? czy ma ktos moze jeszcze inny pomysł? z góry soryyy jezeli był juz taki temat.... ;p
proponuje zalozyc alternator z żuka i na pasku klinowym do walu korbowego na zewnatrz moze pochodzi dluzej niz fabryczny hondy ktory jak wiadomo nie jest zbyt trwały
oj nie ladnie kolego szogun. :< :< :< kolezanka napisala ladnie swoj problem a ty tak ja potraktowales. postaw sie na jej miejscu majac taki problem i tez nie mial bys powodow do radosci.
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe
no to odpowiedz sisi a nie morały prawisz ja bym na miejscu kolezanki kupił uzywany alternator do tej cbrki i nie liczył ze jak pan ziutek za flaszke przwinie to bedzie działać
Podłącze sie pod temat mam pytanie ,mam mocno przypalona kostke od regulatora napecia i niewiem czy sam regulator tez szlag trafił? jak mozna to sprawdzic????
brawo sisi juz tak dawno nie widzialem twoj postow a tu prosze kinga22 jedyna mądra rzecz na temat alternatorów itd napisał misjopour gdzies na tym forum poszukaj a znajdziesz przyczyne czemu tak ci sie to psuje, pozdro!
Tower zobacz w regulator - jak tam widać przypalenie znaczy na pewno do dupy, jeśli nie to możliwe że ktoś na spaloną wtyczkę założył dobry regler, a czy działa sprawdzisz najprostszym multimetrem, nawet za 10zł z biedronki.
Dzieki wuja jednak do dupy bo 3 miejsca w srodku przypalone
[ Dodano: Sob Wrz 19, 2009 2:59 pm ] Koledzy mam jeszcze jedno pytanie czy regel od sc 28 lub f3 f2 podejdzie do sc 33????
[ Dodano: Pon Lut 22, 2010 8:30 pm ] Pany mam pytanie widac cos na tym zdjeciu czy ten alternator jest zjarany czy nie??bo nie mam aku i nie mam jak sprawdzic czy smiga