Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 08:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zmulone wyższe biegi??

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 25 sierpnia 2009, 00:19
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: 900RR
Rok produkcji: 1998

Zmulone wyższe biegi??

Post » 25 sierpnia 2009, 00:41

Witam jak w temacie na wyższych biegach to jest 5,6 po zamknięciu manety i ponownym otwarciu łapie strasznego muła jak trochę odpuszczę to powoli się rozkręca i niby idzie ale kiepsko! V-max solo 250km/h. Na 4 biegu jest tez jakby słaba. Na gume idzie z gazu na 1 na 2 czasem uniesie koło delikatnie! Ogólnie zapi---dala jak głupia tylko te wysokie biegi coś nie bardzo i spalanie raczej wysokie jak na 9-sete! Drodzy koledzy macie może jakieś pomysły co to może byc? Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 25 sierpnia 2009, 10:04

Może membrana podciśnieniowa pionowych przepustnic w gaźniku. Mogła się uszkodzić.

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 25 sierpnia 2009, 10:52

a moze poprostu troche nie umiejętnie jeździsz. Bo żeby 900 rr super szła na wyższych biegach to na 4 trzeba ją przeciągnąć prawie pod czerwone pole. Wkońcu to jest "tylko " 128 koni mechanicznych.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 7
Rejestracja: 25 sierpnia 2009, 00:19
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: 900RR
Rok produkcji: 1998

Post » 25 sierpnia 2009, 11:35

Niewazne jak ciagam biegi! Poprostu 5 i 6 bieg potrzebuje duzo czasu zeby sie ogarnąc po zamknieciu i ponownym odkreceniu manety! Jest jakis prosty sposób żeby sprawdzic te przepustnice?

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 25 sierpnia 2009, 12:48

Bardzo prosty - demontaż gaźników hihi:
Jak jedziesz np.na 6 biegu 110km/h to na delikatną zmianę położenia manetki moto powinno natychmiast reagować. Wyraźne odczuwalny kop po lekkim dodaniu gazu.

 
Posty: 7
Rejestracja: 25 sierpnia 2009, 00:19
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: 900RR
Rok produkcji: 1998

Post » 25 sierpnia 2009, 14:40

Dzis podłaczyłem zegary i okazało sie ze niegasnie mi neutral?? Czy to moze mniec jakis zwiazek np moduł inaczej daje iskre na luzie a inaczej podczas jazdy? I czy moze to byc wina modułu bo poprzedni wlasciciel mowi ze serwis stawial na moduł lub cewki? Co o tym sadzicie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 25 sierpnia 2009, 14:55

:/

 
Posty: 7
Rejestracja: 25 sierpnia 2009, 00:19
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: 900RR
Rok produkcji: 1998

Post » 25 sierpnia 2009, 15:29

To znaczy ze niema zwiazku?

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 25 sierpnia 2009, 16:02

na moje nie, bo jest to tylko sygnał informacyjny mówiący kierowcy o tym, że nie ma włączonego żadnego biegu.
Niech się wypowiedzą spece od elektroniki ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 25 sierpnia 2009, 21:28

raczej nie ma to wpływu bo mojej stunt-kawie mam właśnie rozłączony czujnik i cały czas pokazuje Neutral a sprzet daje aż miło :D (tzn na 5 i 6 biegu idzie na koło )

 
Posty: 7
Rejestracja: 25 sierpnia 2009, 00:19
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: 900RR
Rok produkcji: 1998

Post » 31 sierpnia 2009, 13:03

Wczoraj trochę polatałem i ewidentnie na 5 biegu jest jakas lipa! Jak lece na 4 ok 180 i wrzucam 5 to muli zrzucam spowrotem na 4 i napedza sie jak głupia! predkosci sa przyblirzone bo niemam zegarów gdzie przyczepic a pomiar jest z drugiego moto! Wczoraj zaczeła strzelac w wydech jak schodzi z obrotów wczesniej była cisza! Moze moto jest jakies zamulone i sie CENZURA? Ps. Znacie jakiegoś magica od sc33 najlepiej z okolicy wawy co by w gaźniki zajrzał?

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 31 sierpnia 2009, 21:17

Magik jest, wystarczy posty przeszukac;)
Przelozenia masz oryginalne?
A co do niegasniecia N to kabalek gdzies sie przetarl i caly czas ma mase.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 2 gości