Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 17:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

FILTR POWIETRZA

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 11 stycznia 2010, 00:35

to jest to ze ja kupilem juz ze sportowym filtrem i nie mam porownania jak by chodzil na zwyklym filtrze przelozenie mam 15/44 i z dwojki nie chce isc na jedno to cos slabizna kusza mnie dynojety musze sie z tym wszystkim przespac pozdro
przemo

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2010, 23:05

sluchaj kolegow,jak masz zwykle dysze to lepiej wroc do zwyklego filtra

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 12 stycznia 2010, 00:54

przemo pisze:to jest to ze ja kupilem juz ze sportowym filtrem i nie mam porownania jak by chodzil na zwyklym filtrze przelozenie mam 15/44 i z dwojki nie chce isc na jedno to cos slabizna kusza mnie dynojety musze sie z tym wszystkim przespac pozdro


Na takim przełożeniu sc33 spokojnie powinna na 2 z gazu pójść na koło, nawet bez dyno. Wrzuć seryjny filtr a na pewno poczujesz różnice.

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 15 stycznia 2010, 14:57

to chyba tak najpierw zobacze zaloze seryjny
przemo

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 15 stycznia 2010, 15:35

crazyduck pisze:mialem kiedys k&n u siebie w sc33 i nie chciala na nim chodzic wiec go pogonilem kupilem zwykly znow wszystko wrocilo do normy..


Bo samo założenie filtra nic nie da... To tak jak u homo... Wejść wejdzie ale dzieci z tego nie będzie :rofl: Musi być układ taki, żeby po pierwsze zwiększona dawka powietrza mieszała się z większą dawką paliwa (na fabrycznych dyszach może być problem czyt.dynojet), po drugie zwiększona ilość gazów spalinowych musi gdzieś się ulotnić więc bardziej wydajny komin jak najbardziej wskazany...

Do tego musi być wykonana ponowna regulacja składu mieszanki + synchro bo się wszystko po wymianach CENZURA
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 15 stycznia 2010, 20:42

miki1406 pisze:
crazyduck pisze:mialem kiedys k&n u siebie w sc33 i nie chciala na nim chodzic wiec go pogonilem kupilem zwykly znow wszystko wrocilo do normy..


Bo samo założenie filtra nic nie da... To tak jak u homo... Wejść wejdzie ale dzieci z tego nie będzie :rofl: Musi być układ taki, żeby po pierwsze zwiększona dawka powietrza mieszała się z większą dawką paliwa (na fabrycznych dyszach może być problem czyt.dynojet), po drugie zwiększona ilość gazów spalinowych musi gdzieś się ulotnić więc bardziej wydajny komin jak najbardziej wskazany...

Do tego musi być wykonana ponowna regulacja składu mieszanki + synchro bo się wszystko po wymianach CENZURA

dziekuje za pouczajace informacje rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 84
Rejestracja: 02 grudnia 2009, 22:00
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Homda CBR 900 RR sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 15 stycznia 2010, 21:40

Ja w mojej sc 33 mam dynojet, K&N i sportowy komin - daje to wszystko niezłego powera w porównaniu do serii.
Śmigam często z kolegą który też ma sc 33 bez dynojet i sportowego filtra, różnica widoczna...
Na koło z 2 z gazu idzie bez problemów.

Aaa jeszcze jedno, jak założysz dyno, na wolnych obrotach moto chodzi trochę nierówno, za to na wysokich ogień!!!

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 15 stycznia 2010, 22:59

a masz stage 1 czy 2 bo czytalem ze do sportowego filtra mozna zalozyc obydwa a duzo wiecej pali
przemo

Awatar użytkownika
 
Posty: 84
Rejestracja: 02 grudnia 2009, 22:00
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Homda CBR 900 RR sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 15 stycznia 2010, 23:40

Stage 1. Odnośnie spalania - nie widzę drastycznej różnicy. Jeżdżąc ze znajomym - on na sc33 bez "udziwnień" - (ta sama trasa etc.) spalanie na tym samym poziomie.
No chyba, że ja nie muszę tak ostro pociskać ...

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 16 stycznia 2010, 13:04

prawde mowiac mam sportowy filtr i przelotowy komin moze sie skusze na dyno a jaka jest roznica miedzy stage 1 a 2 bo stego co wiem to obydwa moga byc montowane z filtrem sportowym i przelotowym kominem
przemo

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 21 stycznia 2010, 13:09

Stage 2 trudno dostać zdaje mi się. Możesz wybierać 1 lub 3.
Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.

Osobiście mam Stg1 filtr sportowy Pipercross. Dużo lepiej się z tym porusza, ale jeździłem do tej pory na komorowym oryginalnym wydechu, więc pełną satysfakcję będę miał dopiero w tym sezonie, jeżeli nie sprzedam jej wcześniej.

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 22 stycznia 2010, 15:46

a gdzie bym dostal takie dyno
przemo

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości