
PS BXL pisze:motobandyta pisze:irytują mnie kolesie co klepią bez sensu na forum "nie ma co poprawiać konstruktorów" albo "japończycy się nie mylą" i podobne pierdoły. jeśli motocykl japoński byłby doskonałą konstrukcją to nie istniały by firmy typu Ohlins, czy Akaraovic. czemu takim zgodnym chórem nie krzyczycie jak jakiś debli zakłada głośny wydech albo patroszy oryginała przecież nie można poprawiać japońskich konstruktorów
kolego zakładaj co ci się podoba. z mojego skromnego doświadczenia ze zmianą opon to jeśli dajesz z tyłu szerszą oponę to postaraj się dać jak największą wysokość. kolejna rada zaczerpnięta z supermoto jeśli rant opony będzie tarł o łańcuch to można założyć rolkę do prowadzenia łańcucha i dodatkowo ściąć rant opony.
montaz amortyzatora skretu czy przerobka tlumika to calkiem inne rzeczy,z tlumikiem to wiadomo fabfycznie musza dac 'cichy' zeby byl dopuszczony do ruchu, amortyzatory skretu teraz tez czasami fabrycznie montuja
na ale niepowiesz chyba ze ta opone 180 to konstruktorzy tak na chybil trafil zalozyli albo ze chccieli obnizyc sobie koszta o pare jenow na sztuce albo chcieli nam uprzykrzyc zycie aby moto zle sie prowadzilo
jest 180i taka jest najlepsza
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości