Dzisiaj jest 03 lipca 2025, 20:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

felga 200

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 27 stycznia 2010, 18:46

motobandyta pisze:krótki rolgaz za kwotę poniżej 100 zł chętnie kupię. tylko oczywiście na 2 linki

Na Alledrogo używka od R6 lub uniewrsalny na 2 linki za około 60 zł

Falpper mod był omawiany na forum a pair mod masz omówiony tutaj http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=35341 i tutaj z fotami http://www.repsolforum.com/forums/showthread.php?t=543

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 27 stycznia 2010, 19:29

wiem ze post jest o kapciu 200 i o poszeżeniu wachacza ale czy wzioles pod uwage ze przy oponie 200 łancuch nie bedzie o nia ocieral ?(zbyt szeroka) jak byla o tym mowa to moje niedoczytanie ;)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2010, 20:09

tak brałem to pod uwage,to akurat najmniejszy problem.Temat kapcia poruszyłem bo byłem ciekaw czy ktos bawił sie juz w cos takiego i ma jakies doswiadczenia odnośnie takich zmian.Tak jak wspomniał MarcinSC33 motocykl robie pod siebie tak aby mi sie podobał i dawał frajde.I wiem,ze podobałby mi się bardziej z duzym balonem z tyłu a was pytam o stronę techniczna po takim zabiegu.Motocyklem się nie scigam na torze,mam go do uzytku własnego takiego jak dojazd do pracy,poświrowanie troche po mieście z kumplami i tyle.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 27 stycznia 2010, 22:59

crazyduck pisze:czy wzioles pod uwage ze przy oponie 200 łancuch nie bedzie o nia ocieral ?

cerber666 pisze:tak brałem to pod uwage,to akurat najmniejszy problem
i co? za za*ebistą radą motobandyty zetniesz sobie rant? rotfl2: sooorry nie mogłem się powstrzymać

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2010, 23:23

hahahha na to bym akurat w życiu nie wpadł

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 00:38

Mozesz załozyc felge 6 cali pod oryginalny wachacz bez przeróbek( tzn cięcia i poszerzania ) bez znaczenia czy to bedzie opona 190 czy 200. Wachacz jest na tyle szeroki ze toleruje takie przeróbki. O łańcuch sie nie martw jest jeszcze zapas do opony. A jesli zakładacie na felge 5,5 cala opone 190 to krzyz na droge.
PS. Japońców sie nie poprawia rotfl2: . Dajce na luz koledzy.

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 11:52 pm ]
Felga 6 cali TL 1000 w fireblade sc 28. Na zdjeciu 190 obecenie 200.

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 11:58 pm ]
6 cali
Załączniki
6cali.JPG

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 10:49

O i to jest Konkretna odpowiedz na moje pytanie hihi: A wiesz może od czego najlepiej fele wpakowac do sc28,pod kapcia 200,bo domyslam sie ze do feli musze mieć zębatke ,tarcze,zacisk?

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 11:55

spsx pisze:A jesli zakładacie na felge 5,5 cala opone 190 to krzyz na droge.


oprócz szerokości i średnicy opony jest jeszcze profil i im wyższy profil tym mniejsza minimalna szerokość felgi jest wymagana

LENAR pisze:i co? za za*ebistą radą motobandyty zetniesz sobie rant? rotfl2: sooorry nie mogłem się powstrzymać


zaznaczyłem że to rozwiązanie typowe dla supermoto. kiedy już nie możesz przesunąć felgi na szprychach to pozostaje tylko ścięcie rantu. jest jeszcze wiele patentów ale widzę że nie ma co o tym mówić na tym forum.

ja przynajmniej staram się pomóc koledze jak umiem skoro chce budować custom bike'a to musi też się nastawić na nieco nietypowe rozwiązania, jeśli wy tego nie rozumiecie to po co się odzywacie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 28 stycznia 2010, 12:34

motobandyta, spoko spoko...tylko po co wkładać szerszą oponę by ją potem ścinać? Dla Ciebie to "patent" a dla mnie śmierdzi druciarstwem na odległość

pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 28 stycznia 2010, 13:29

spsx, oś jest z Tl-a czy Fajera?

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 13:49

z TL 1000

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2010, 06:09

Tak na marginesie o nieomylności Japończyków:) http://www.psz.pl/tekst-27233/Toyota-wy ... iego-rynku

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 5:11 am ]
http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,754 ... uszki.html

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 5:14 am ]
a wszycy wiemy,że każdy motocykl ma jakąś boloączke,skrzynie biegów,ramy,panewki itd.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości