zgadzam sie kolego z toba w kwestii sposobu dzialania naszej policjii,
ale to chyba kazdy wie jak dziala ta instytucja
ale co piszesz dalej
Mati pisze:W innych krajach często widuję radiowozy stojące przy drodze - w widocznym miejscu - "suszarka" leży na masce - tak żeby było ją widać a "władza" ściemnia dziewczyny ze wsi.
Za to na drodze spokój że hoho, nikrt nie zapier... PREWENCJA.
I na pewno większy skutek niż mandat zza krzaka.
;D
to wyobraz sobie co by bylo jakby na ogol bylo by wiadomo ze policji na pewno niema na danej drodze a jak bedzie to napewno beda sobie panienki bajerowac,
wtedy raczej zaroiloby sie w naszym kraju od 17 latkow dosiadajacych nowonabyte R1 180hp testujacych jaka jest predkosc maksymalna maszyny
Mieszkam w Belgii tu przepisy juz dawno sa inne,
Aby jechac motorowerem do 50ccm nie trzeba miec prawka, malo tego nawet nie trzeba takiego sprzetu rejestrowac jezdzi sie bez tablic.
Aby jezdzic sprzetem 125ccm wystarczy chyba prawko na kategorie B.
Ale aby jezdzic wiekszym moto to trzeba miec prawojazdy A ktore mozna zrobic jak sie ma odpowiednia liczbe lat co u nas dopiero wdrazaja takie cos wiele lat i niemoga sie dostosowac do przepisow UNII .
Wiec wiele osob na poczatku zadowala sie sprzetem 125ccm.
A pomysl kto w polsce zadowoli sie sprzetem 125ccm, tu na pierwsze moto kupuje sie 600ccm, niedawno nawet tutaj na naszy forum
http://forum.fireblade.pl/topics8/witam ... .htm#30562
17 lalek pisze ze od 2 lat jezdzi nsr , zmienic chce wlasnie na SC33 i prosi o pomoc w wyborze motocykla, jedni mu radza f3 a inni pisz ze poco f3 skoro po roku sie znudzi i tak bedzie trzeba szukac mocniejszego.
Kiedys tez gdzies czytalek jak 17 latek spowodowal wypadek (niewiem czy nie smierletny) jadac CBR 954rr.
A niejeden jak tylko uda mu sie zrobic prwko to odrazu czuje sie mistrzem i rozglada sie za R1 albo innym TYSIAC-em
Wiec widac ze nietylko nasza policja jest chora, chore jest tez nasze spoleczenstwo.A od tego wszystko sie zaczyna.