Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 01:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

amortyzator centralny,regenerować czy kupić inny??

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 23 grudnia 2009, 00:05

Dolnego mocowania też wogóle nie widać, więc pewności nie ma, że jest oryginalne!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 08 lutego 2009, 01:58
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 02 marca 2010, 17:08

i jak demon ? dowiedziałeś się czegoś konstruktywnego ?! stoję teraz przed tym samym dylematem ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 16 listopada 2009, 00:24
Lokalizacja: k/Opole
Motocykl: STREETFIGHTER CBR1100XX
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2010, 22:01

Nic nie robiłem z amorem.Mam kupe innej roboty z przebudowąmoto.Regulacje ustawiłem na max i jakoś tam jeszcze tłumi.Ten sezon przejeżdże a potem sie zobaczy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2010, 11:21

Powiedzmy że zagłębiłem się w temat na zagranicznym forum i gość którego zdjęcia masz wstawione przeniósł baterię i obrócił trójkąty (od 929 jest krótszy więc musiał nieco podwyższyć) żeby wpasować amortyzator od 929, także bez przeróbek nie podejdzie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 00:16
Lokalizacja: Piaseczno
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900 RR sc 33 była, jest GSX 1200
Rok produkcji: 0

Post » 03 grudnia 2011, 00:18

Odświeżam temat. Czy ktoś zrobił udany przeszczep amortyzatora z innego moto do sc33, najlepiej 98-99?

[ Dodano: Czw Maj 17, 2012 2:39 am ]
A ja zainwestowałem w mojego Bladego i zregenerowałem amortyzator w firmie Nagengast w Gdańsku. Amorek działa jak nowy.
Koszt pełnej regeneracji to 400 PLN, bez wymiany tłoczyska i tulei ślizgowej - 350 PLN + wysyłka (można próbować negocjować cenę). Cena mogła obecnie wzrosnąć. Na usługę, mam 2 lata gwarancji.

Polecam.

http://www.nagengast.pl/w...rtyzatorow.html

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości