Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 05:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

grzanie się 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

grzanie się 929

Post » 05 kwietnia 2010, 20:31

Czy u was też jest tak, że jak tylko wjedziecie do miasta to temperatura nagle wzrasta? Nawet ponad 100st.? Ale też tylko ruszę za miasto, czy pojeżdże chwilę w granicach 80kmh to spada z powrotem na jakieś 88st. W czasie jazdy po trasie trzyma ok. 80st. Czy wszystko jest w normie?

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 05 kwietnia 2010, 20:37

Tak :)
Jak tylko załącza Ci sie wentylator przy chyba 104 stopniach to jest wszystko ok :)
Jak ja jade w trasie to temperatura jest 81 stopni :)
CBR nie lubi się wlec, i jakbyś kiedys jechał w ciepły dzien z 60-70km/h to sie nie zdziw jak temperatura bedzie rosła :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 05 kwietnia 2010, 20:53

No właśnie to mnie ciekawiło, bo do tej pory moja pierwsza Halina (F3) nie miała takich problemów ;) Oczywiście wentylator się włącza, więc jest ok :) Nie będzie jazdy po mieście ;)

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 06 kwietnia 2010, 06:28

I dobrze jest pamiętać że jak już moto się zagrzeje do tych 100 paru stopni to nie wolno go pałować :) tylko delikatnie spacerkiem na nie za wysokich obrotach :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 06 kwietnia 2010, 10:54

Dokładnie jak mówisz ;)

 
Posty: 105
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:53
Lokalizacja: podlasie
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 kwietnia 2010, 21:30

Dokładnie tak samo jest u mnie.
W trasie mam 82, a w mieście się grzeje :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 06 kwietnia 2010, 21:31

Zubek, bo to moto jest swtowrzony by zapier.... szybko jeździć :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 06 kwietnia 2010, 22:45

heheh no tak :P to jest przecież normalna temperatura pracy tego silnika :) tolerancyjna. 100 stopni normal.. nawet w korku do 107.. wiecej raczej nie powinno . ten wentil sie wlacza pierw przy 103 potem nastpenym razem 107 chyba.

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 06 kwietnia 2010, 23:21

W sc-33 mam identycznie, tak jak koledzy piszą, nie masz się czego obawiać, poprostu ten typ tak ma :mrgreen:

 
Posty: 105
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:53
Lokalizacja: podlasie
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 07 kwietnia 2010, 17:48

Kamcio, zgadzam się z tobą ze tym sprzętem trzeba zapir.... ;)

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 07 kwietnia 2010, 20:22

w mojej 954 kolego jest bardzo podobnie
tak ma byc - i tyle
pozdrawiam :)

 
Posty: 1
Rejestracja: 09 czerwca 2010, 18:07
Lokalizacja: google
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 czerwca 2010, 16:53

u mnie ja lece na trasie to około 78 - 80 stopnie a w upalne dni w korku wentulator startuje przy 104 a temperatura dalej pomału wzrasta tak do około 107 poczym pomału spada

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości